Sorunun muhtemel sebeplerini sayayım arkadaşım ,
*Evdeki bağlantı noktalarını kontrol etmeni hatta kabloların eski ise yenilemeni tavsiye ederim.(2 telli telefon kablasu yerine 6 telli telefon kablosu almanı ve 2'şer şekilde kabloları birbirine bağlayarak üzerinden geçecek net akımını dahada sağlamlaştırmanı öneririm)
*Splitter'dan yapabiliyor olabilir yeni bir splitter alarak denemeni öneririm(2-3TL)
*Eğer kullanıyor olduğun tarife 8mbit ise düzenli olarak kesilmelerin yaşanması normaldir.Çünkü 8mbit yeni geldi ve alt yapı çalışmaları halen sürmekte.
*Evde 2 yada daha fazla telefon aynı hat üzerinden birbirine paralel bağlı ise net gidip gelme sonuçlarını doğurabilir.
*Başka bir çözüm yolu ise Adsl müşteri hizmetlerini(444 0 375) arayarak sorunun anlatmak ve çözümüne yardımcı olmalarını sağlamak.Sorun senden değilde mahalle yada bölge trafosundan da kaynaklanıyor olabilir...