1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Düşünmemek için ne yapılır?


  1. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    Arkadaşlar ne kadar sürdü diye sorarsanız 1 seneye yakın tanışalı 3 sene falan oluyor. Biteli 1 ayı geçti ama bitiş süreci oldukca uzun ve ızdıraplı oldugundan mı bilmiyorum kendimi sürekli onu düşünürken buluyorum ki genelde farkında olmuyorum onu düşündüğümün. Birden kendime geliyorum ve kafamı dagıtmaya calsııyorum. Anılarım yüzünden ne yaparsam (ilgili mutlaka anım oluyor) o geliyor aklıma bu çok rahatsız edici. Finallerimin hiç birine çalışamadım, zaten dikkat dağınıklıgı olan bir insanım ders calısmak gibi sıkıcı işlerde sürekli onu düşünüyorum. Bütünlemelere kaldım yine ders calısamıyorum bende vaktimi bolca oyun oynayarak geçiriyorum çünkü oyuna dikkatimi yogunlastırmam gerekiyor bu sayede onu düşünmekten birazda olsa uzaklasıyorum. Alkol deseniz bu aralar midem çok kötü, zaten çarede değil. Dışarıda hava çok kötü ayrıca arkadaşlarımın bir çoğu memleketlerine gittiği için dısarıda da vakit geçiremiyorum. 24 saatin 23 saati yatagımda geçiyor anlayacağınız. Olay bu düşünmemek için ne yapabilirim tecrübeli arkadasların yardımını bekliyorum.
    ps: yeni birini bul önerisi istemiyorum
     
  2. Warmoon

    Warmoon Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.725
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SA xd
    Hayatında daha önemli kişiler/nedenler olmadıkça veya aldatma durumu,yeni erkek arkadaş bulmadıkça unutman zor diye düşünüyorum.
    Kısacası
    zaman
     
  3. Delidoktor

    Delidoktor Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2009
    Mesajlar:
    167
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Bu kadar kolay mı "bitti" demek git bidaha konuş olmadı bidaha
     
  4. sweetCHIEF

    sweetCHIEF   globalmod playboy rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.853
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Beykoz
    kenimden ise yarayabilen bir taktik vereyim,
    her yerden siliceksin adini ne bir sosyal agda ne etrafta goruceksin. Uzak durucaksin ayni ortamda olmicaksin vs bunu yaparken gunluk planlarini dolu dolu tut derse yogunlas ve her zaman de ki ''hayirlisi ne ise o olsun'' ben boyle yaptim
     
  5. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    Bitti şu an başka bir ilişkisi var. Onu her yerden sildim hatta twitterına bakmaya devam ediyordum istemsizce. Hosts'tan twitter ipsini banladım girmeyim diye. Aynı ortam meselesine gelecek olursak geçen aynı gün 3 sınavımız vardı, her sınav sonunda kapının önünde bekledi biraz konustuk havadan sudan ama öyle kaçamıyorum zaten ben düşman gibi olmak istemiyorum. Bu arada psikiyatriye gitmiştim dikkat dagınıklıgı ile ilgili. Aklımı bosaltmam gerektiğini söyleyip hafif bir antidepresen tedavisine başlamıstım 1-2 ay önce etkisini göstermedi bıraktım bir dahada gitmedim.
     
  6. sweetCHIEF

    sweetCHIEF   globalmod playboy rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.853
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Beykoz
    biraz da kovalamayi dene mesela sar abi etrafa ne varsa yakisikli adamsin ozguvenini arttiricak bu yapicaklarin ondan sonra diyeceksin ki beni secmeyip o cocukla ciktiysa eger kendi bilir?
     
  7. Ufck

    Ufck Nemesis exlmanager rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya

    Envanter:

    Zaman en iyisi oluruna birak dusunuyon sonra zamanla yaran kabuk bagliyo biraz aciyo ama zaman gectikce o kabuk kendiliginden dusuyo ya da biri dusuruyo bi bakmisin yeni bi macera. Ickiymis kizmis yok yeni ortammis hikaye sadece iyi gelcek varsa oda gercek dostlarin.

    [ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  8. Addicted

    Addicted Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.473
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    aha güzin abla burayada gelmiş :D Ulan etkin aşk doktoru gibi adamsın şerefsizim ya :D
    Bu arada düşünme işi öyle birşey yapmayla geçicek iş değil, bekleyeceksin zamanla unutulup gidiyo zaten artık hiç bir umudun kalmıyo ve unutup gidiyosun :wink1: Mesela buraya topic açmayacaksın öncelikle :beer:
     
  9. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    Kanka gelimi çocuğu döveriz sonrada 2-3 el lol atar dönerim ben
     
  10. Ufck

    Ufck Nemesis exlmanager rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya

    Envanter:

    Bu mesaj Rewind rumuzlu uyeden alinti yapildi
    :!!&%&! :!!&%&!

    [ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  11. sweetCHIEF

    sweetCHIEF   globalmod playboy rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.853
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Beykoz
    Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
    kardesim az sarap icmedik biliyosun yani neler atlatti bu yurek :bitch:
     
  12. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi
    bak ufuckta geliyor
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  13. Addicted

    Addicted Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.473
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildi
    bunuda atlatır elbet :bitch: :bitch:
     
  14. sweetCHIEF

    sweetCHIEF   globalmod playboy rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.853
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Beykoz
    Bu mesaj Addicted rumuzlu uyeden alinti yapildi
    bunu atlatmasin kardesim daim etsin mutlulugumu :D bu sefer serefe icicez bi ara hatirlat :D
     
  15. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    Bu mesaj Rewind rumuzlu uyeden alinti yapildi
    mevzu mu var beyler
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  16. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    Arkadaşlar bende zamanla olacağını biliyorum ama koskoca 1 dönemimin içine etti hayatımı çok olumsuz etkiliyor. Zaten notlarım iyi değildi iyice bok oldu. Hani insan farkında olmadan sürekli bir şey düşünür ya aklın boş durmaz, benim o süreçte sürekli o var.
     
  17. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    Var kanka geliyonmu
     
  18. sweetCHIEF

    sweetCHIEF   globalmod playboy rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.853
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Beykoz
    Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi



    sonuna kadar dinle
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  19. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    Bu mesaj Rewind rumuzlu uyeden alinti yapildi
    [​IMG]
     
  20. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York