1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

dün gece xzibit le konuştum


  1. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    işte msj lar
    X:sanırım sitede benim kullanıcımla ilgili bir sorun olmuş sitede şuan online oolan en yetkili olan kişi kim acaba ???
    P:sadece ben online ım şuan adminler de yok,xzibit hesabına ne olduğunu açıklarmısın?çünkü 2 gün önce forumdaki bütün topic leri sildin.


    X:ben aylardır siteye girmiyorum ve dediğin şeyide ben yapmadım ayrıca hatırladığım kadarıyla benim kullnıcım sadec isrobot bölümünde yetkiliydi diğer bölümlere dokunma yetkisi yoktu benim kullnıcımda
    P:dediğim gibi 2 gün önce sitedeki bütün topicleri(özel bölümlerdekileri bile) tek tek sildin ne bi msj kaldı nede bi topic ve database lerin çoğu ağrızalı çıktı bizi 1 ay geriye attın yani bütün arşiv uçup gitti

    X:yaa benim kullnıcımla böylebişeyin yapılması mü**ün değil di ki:S

    exrtra burlardamı?

    P:bütün topic ler silindi vip bölümündekiler bile

    X:ben herşeyi şimdi öğreniyorum yetkili biriyle konuşsam belki yardımcı olabilirim ben siteye 2 aydır girmiyorum ve extrayada bot bölümündeki modluğumu almasını rica etmiştim.

    yaa ben böyle bişeyi asla yapmam bu siteyi bırakmamın sebebi çok fazla kalabalık(gereksiz kişiler) olmasıydı ben daha önce www.***.com sitesinin adminliğini yaptım ve o sitenin sahibiyle kavga ettikten sonra sitede tek bir msj a bile dokunmadan bırakıp gittim ki istesem bütün forumu uçururdum. www.botsmall.com da hala modluk yapıyorum daha önce bir çok sro formunda modluk yaptım asla böyle bişey yapmam...

    sitede direk yargısız infaz yapılmış bir allahın kuluda bu adam böyle bişeyi neden yaparki diye sormamış direk herşey benim üstüme yıkılmış...

    o yüzden en kısa zamanda adminlerden biriyle görüşmek isterim

    P:extra hala brasil de,gonyometre de çeşmeye tatil e gitti 1 haftadan önce girmez,peki nasıl olduğu hakkında bi fikrin varmı?

    X:bişeyler söylememimi...

    siteye girmiyorum ki nerden haberim olabilirdi:S


    Mesajı sil

    P:bütün topic leri sildin tek tek ne düşünmemizi bekliyordun?hacklendiğin ihtimali aklımıza gelmedi diil,senden bi açıklama bekledik,ama dediğim gibi scream e pm at,bu msj larınıda vip bölümüne kopyalıycam bişeyleri çözeriz umarım

    X:sitede mai_mai war ev arkadaşım ama o da kullanmaz benimkini zaten tatilde kendisi int. erişimide yok...başkada kimse yok
    P:hesabını başka kullanan vs. varmıydı?

    X:kimin yaptığı hakkında bi fikrim yok
    benim asıl merak ettiğim yapan kişinin bunu benim kullanıcımla nasıl yapabildiği ben kullanıcımın modluğunun alınmasını istemiştim ama alınmamış... hatta üstüne yetkimi werilmişte benim kullanıcım tüm forumu silebiliyor:S

    dediğim gibi modluk ve adminliği az çok biliyorum ve benim yetkilerim sadece altında ismimin yazdığı bölümde geçerli diğer bölümlerde bırak konu silmeyi değişiklik bile yapamıyor olmam gerek normal bi kullanıcıdan farkı olmaması lazım.

    peki benim kullnıcımın grubu neydi sitede banlandığı yada silindiği zaman?


    P:keylogger vb. yoksa bilgisayarda nasıl olabilirki böyle bişey?zaten siteye 2 aydır girmiyorum diyorsun keylogger olsa bile mü**ün deil varmı bi fikrin

    X:hmm benim exrta ile görüşmem lazım forumda onun dışında kimseyi tanımıyorum, bu şeyi kesinlikle ben yapmadım ve eğer bi yolu warsa bunu ispatlamaya da çalışacam...

    mail adresimi bırakayım sana vip mi neyse siteyle şuan ilgilenen birileriyle konuşmamı sağlarsan sevinirim.

    h.erdalaslan@hotmail.com

    P:ona dikkat etmedim ama senin dediğin gibi deil olay,sadece kendi bölümünde diil bütün bölümlerde topic kilitleyebiliyor ve silebiliyorsun
     
  2. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    sırası yani önce benim soruyu sormam sonra onun cvp yazma sırası falan biraz karıştı o yüzden takılın kafanıza göre okuyun
     
  3. KartezyeNX

    KartezyeNX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Yzgt..!!
    Valla Ne Denir Böyle Durumlarda Bilemiorum Confused Confused
     
  4. Rahatsizim

    Rahatsizim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    523
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence de böyle bir şey yapmaz, neden yapsın hem? eline ne geçecek yani? xzibit'in dediği gibi yargısız infaz çok kötü bir şey... Wink
     
  5. nuk3r

    nuk3r Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.233
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Thief
    Şehir:
    WoW
    milletin kafası ii ce karışcak Shocked Rolling Eyes
     
  6. Punsier

    Punsier Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    795
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    modlar her bolumdeki basligi silebiliyor

    ve dikkat ederseniz giremedigi bolumdeki basliklari silmemis
    bot ozele girememis ve bu yuzden oradaki hic bir baslik dokunulmamis
    bu bir database ucurma degil tek tek elle silme durumu

    ve xzibitin kullanici adindan yapilmis cunku her mod diledigi her konubasligini silme yetkisi var
     
  7. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    abi o diilde sen bana gozunu seviyim bi modem ayarla ya hatta denemek için değil satın alacam,kafayı yemek uzereyim koduumun neti yüzünden full int char aldım lvl 75 sniperlarda yemin ederim bir gunde 20 kere(abartısız söylüyorum ister inanın ister inanmayın) öldüm 86% dan 78% e düştü ve gene lag yüzünden pk oldum pc yi kırmak üzereyim.
     
  8. KartezyeNX

    KartezyeNX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Yzgt..!!
    Araştırıyım ABi İstersen :lol:
     
  9. Dark_Lord_

    Dark_Lord_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Thief Town
    Yetkiyle ilgisi yok i çünkü Punsier'ın da dediği gibi moderatörler yetkili olmadıkları bölümlerde de konu kilitleyip silebiliyorlar , fakat istedikleri topicleri sabit falan yapamıyorlar eğer o bölümde yetkili değillerse.
    De benim anlamadıgım şey şu , forumda 110.000 post vardı.Konu sayısını hatırlamıyorum ama 110.000 post olduguna göre yaklaşık bi 15.000 konu vardı.Hadi 10.000 konu diyelim.Bu adam moderatör , yetkileri full değil.Yani bir bölümü temizleyebilmesi için ancak konuları tek tek silmesi lazım.Bu ne kadar uzun bir süre alır bi düşünün , 10.000 konuyu elle silmek...Ki bu 10.000 konudan bir kısmı silinirken kimse birşey farketmiiyor mu ? İlla ki birileri farkeder.Ama sanki bir anda bölüm komple silinmiş gibi.Anlayamıyorum nasıl olur , acaba xzibit hesabının yetkileri normal bir moderatör olmasına karşın daha mı fazlaydı , moderatör olarak gözükmesine rağmen ?
    Artık bu çirkin işi kimin yaptıgı umrumda değil , yeter ki forum o eski haline hiçbir eksiği olmadan dönsün.Tüm silinen konular , eskisi gibi yerine gelsin.
     
  10. Punsier

    Punsier Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    795
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    dedigim bu ki eger modaretor loglari beni aldatmiyorsa 3 saat islem yapilmis tek tek elle silinmis bunu yapaninda normal bir kisiligi oldugu soylenemez anca hasta ruhlu bir insan psikolojik rahatsizligi olan bir insan bunu yapabilir ben inanmiyorum ki xzibit yapsin fakat inandigim su xzibit bir sekilde sifresini birine verdi ve bu akli zorunda olan sahis tek tek usenmeden formu sildi cidden ben hala o kisiyi merak ediyorum yani nasil bir ruh halidir nasil bir rahatsizlik sahibidirki bunu yapabilsin ben sahsen sorunm varsa gider evini basar kursun SIKAR hatta adami oldurrum ama oturup 10.000 basligi tek tek silmek gibi bir aptalligi yapmam formdaki basliklarin silinmesinden ziyade bu isi yapana cok uzuldum ben bu isi yapan her kim ise ciddiyim tedavi ettirmek icin tum masraflari goze alirim
     
  11. Punsier

    Punsier Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    795
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    l bizim adamlar modemi getirmior ki Sad bi tane adaptor bulabilsek x5 var dukkanda adaptorude yok Sad fittiricam bende
    olmazsa arkadastan emanet alayim bir gun musait oldugunda yanima gel
     
  12. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    tamam sen ayarla bana bi öm at bu hafta tamamen boşum gelirim hemen.
     
  13. FinsTernis

    FinsTernis Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Valla yazık olmuş onca emeğe, geçmiş olsun... xzibit'in şifresi neydi acaba? basit bir şey ise pskopatın biri deneye deneye bulmuştur... Ayrıca global modlar dışında diğer modlara her alanda yetki verilmesi saçma geliyor bana... Umarım en kısa zamanda bunada bir çözüm bulunur... Sanırım olay extraloob geldiğinde tamamen çözümlencek...
     
  14. Dampyre

    Dampyre Buralıyım rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Neptune..!
    evet bence de mod lar kendi bölümündekileri silebilsin kilitleyebilsin sabit yapabilsin Wink
    bence adam boş kafaymış o kadar topic i tek tek sil Rolling Eyes Evil or Very Mad
     
  15. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    her mod her bölümde sabit başlıkları silemiyor ve her bölümdeki baslıkları da sabit yapamıyor glob mod olarak her bölümdeki baslıgı sabit yapamam ve sabit baslıklarada erisim engelli yanlıs biliyorsunuz.
     
  16. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    ayrıca xzibit ile bende konustum extraya modlugunu almasını söylemis zamanında ama extra almamıs
    ondan önce cok iyi yetkiler verilmis sanırım buna extra gelsin tek tek anlatacagım.
     
  17. Rahatsizim

    Rahatsizim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    523
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla ben o sıra sitedeydim pek elle silinmiş gibi gözükmüyordu. bütün kategorilerdeki konular birden gidiyordu... Neutral
     
  18. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    konunun detaylı bilgilerini haftaya yazarım buraya lakin şu var bu konuda hukuki haklarımı çok iyi kullanacağım Wink

    şu anda tek şuçlu xzibit'tir.
     
  19. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    evet bencede asıl kişi yapsada yapmasada herkez kendi acc undan sorumludur
    konuştugumda şifresinin çok basit birşey oldugunu söylemişti
    Benim şifrem 14 haneli ara ara acaba yeterlimi diye düşünüyorum Confused
     
  20. ParduS_

    ParduS_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mart 2007
    Mesajlar:
    764
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    TURKEY / Antalya
    Xıbıtte soyledıgıne gore forumdan kac ay once uzaklasmıs vede modlugunun alınmasını ıstemıs...Rolling Eyes