1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Diş beyazlatmak için macun veya alternatif yol arıyorum


  1. combomax

    combomax Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bugün signal white now aldım ilk fırçalamadan itibaren beyazlama yazıyordu mavi bi jel olmasından baska hiç bir işe yaramadı sanki varmı bi öneriniz veya alternatif bir yol doktorlar kalıp felan yaparak yapıyorlarmış fakat çok pahalıya patlıyormuş ücretini felan bilen varsa yardımcı olabilirmi?
     
  2. BthnCvk

    BthnCvk Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.020
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Taklamakan
    Bro diş pastası var onlardan al en kalitelisi hangisi bilmiyorum ama sorup öğrenirsin.Dişlerini diş macunuyla fırçaladıktan sonra diş pastasıylada fırçalıyosun.3 Ay boyunca düzenli olarak kullanırsan farkı görürsün.Ben 1 haftada etkisini gördüm.3 Ayda beyazlaşır dişlerin.

    [ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  3. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    White Now kullanıyorum ve sigara kullanmama ragmen mükemmel beyazlatıyor. Tabi ben 5 kez fırcalıyorum orası ayrı :D
    Ek olarak kaplama falan yaptırma sacmalık olur. Discilerde dis beyazlatma var belli bir fiyata beyazlastırıyorlar bir sey kaplamadan
     
  4. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.570
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    İşe yarayacaktır. :sfff: :mrgreen:

    [​IMG]
     
  5. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    gökhan o eski afiş şimdi polen hediye :nod: :mrgreen:

    [​IMG]
     
  6. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.570
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Ahadhahadhadhad makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: makara: Yarıldım yaa özgür makara: makara: summer4: summer4:
     
  7. combomax

    combomax Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Valla white now pek işe yarıcak gibi gelmedi doktara gidicem yarınv
     
  8. yunusx32

    yunusx32 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aktarcılardan bi diş pastası al hergün dişine yağla 1 ayda bembeyaz :D
     
  9. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.749
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    Dişçiye gidersen en uygun yöntemi önerecektir.
     
  10. Ufck

    Ufck Nemesis exlmanager rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya

    Envanter:

    her dertliye şifa mübarek balderesi balı :D
     
  11. Serj

    Serj Buralıyım rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    kemik yapısıyla ilgili dostum bu diş macunuyla pek alakası yok. clinomyl,sensodyne,colgate,white now falan filan hepsini kullandım ama pek bi yararı olmadı. kemiğin rengini değiştiremezsin. benimkiler sarı değil ama bembeyaz'da değil. ortasında birşey. tabi ki senin durum ne orasını bilemem.
     
  12. Nz9

    Nz9 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    246
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kusura bakma da sen bu zamana kadar ye iç ye iç sonra diş macununu bir kere kullandım ama beyazlamadı de :D komik vallahi bende kullanıyorum o diş macunundan yaklaşık 3 hafta oldu ve ilk hali ile arasındaki farka inanamazsın. Yani anlayacağın sürekli kullanım lazım dişçiye gidip beyazlattırsan bile fırçalamayacaksın yine sararacak ki benim dişçim beyazlatmayı önermedi diş etlerine çok zararı var dedi.
     
  13. Nina Ricci

    Nina Ricci   exlmanager rank8

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.361
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Gümüş yüzük parlatmak için tavsiyesi olan ^^
     
  14. Nz9

    Nz9 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    246
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Diş macunu :headbang: :headbang: :headbang: