1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Dikkat PK olmayın......


  1. sasabey

    sasabey Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    geçen sparta da ong larda taxi yapıyodum. 53 lvl köpek vardı yanımda. yanıma üzeri soyunuk biri geldi. anlamadığım bi anda adam benim köpeğe nuker büyüsü attı ama adam PK olmadı benim köpek adam daldı ve ben pembe PK oldum eğer adam ölse idi garanti PK olacaktım. Hemen köpeği çağırdım ve uzaklaştım PK geçti. Sonra tekrar taxiye gittim. Adam yine geldi. Köpeğin saldırması kapalıydı. Adam köpeğe daldı köpek hemen ona saldırdı. Ben hemen çağırdım köpeği Yine ben PK oluyodum. Anladığım kadarıyla adam 35 yada daha yüksek lvl den düşme ve bi ara adam pembe pk oldu bende onu yatırdım. öldü ve aynı yere geri ışınlandı.
    Yani anlayacağınız sakın BOTa köpek koymayın. Ve biri böyle bişi yaparsa köpeği hemen çağırın. benim köpek 53 dü adamı yatırmadı ama 80 lvl bi köpek adamı çok rahat yatırır ve anında PK olursunuz. Dikkatli olunn.... :D :D :D
     
  2. ZerkMeBaby

    ZerkMeBaby Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Palavaranya
    verdiğin bilgi için tşkler :D hotanın önü adam kaynıyor zaten millet kasmayı bıraktı :mrgreen:
     
  3. Nereus

    Nereus Old School olduser

    Kayıt:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sakarya
    Biraz geç oldu çünkü aynen bu şekille 3 Lv Pk oldum :@