1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

DeviLeyeZ doğukan abi batuhan girin bi bişey sölicem size


  1. DarKDaySS

    DarKDaySS Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    doğukan abi batuhan biriniz bakın oyuna girdim 22 lwl im kasarsınız ismim DarKDaySS
     
  2. B7B

    B7B Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Okul Kitap Ders
    Şehir:
    Camiye gittim 5dk sonra dönücem
    dodo abin bu aralar çalışıo silk alınca görcen sen onu
     
  3. Funny Child

    Funny Child Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.127
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bulmak çok zor...
    Şehir:
    ^^Fun^^
    alakası yok ama doğukan batuhan görünce noluyo dedim kardeşimle benim ismim xD xD
     
  4. DarKDaySS

    DarKDaySS Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ok ben oyuna onlar sayesinde başladım onlara çok tşk ediyorum inş silk alırda beni kasmaya başlarlar :D