1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Dertliyum Kederliyum :)


  1. Nervous

    Nervous Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Anatolia
    Beyler çok fena dertliyim. Okumaktan sıkılmazsınız umarım .
    Ben 1.5 ay önce bir kızla tanıştım. Sadece mesajlaşarak konuşuyorduk önceleri ama daha sonra buluşmaya başladık . 4 oldu 5 oldu ve bir gün bu kız benimle çok soğuk konuşmaya başladı. Bir şeyler olduğu belliydi. O günün ertesi günü ise biz buluştuk ve konuşmaya başladı . Önceki gece eski sevgilisi aramış yeniden deniyelim falan demiş konuşurken ağlaşmışlar falan sonuç olarak yapamam demiş . Bunu benim yüzüme söyledi. Ben aşık olduğuma adım gibi emindim ve onun bana bunları söylerken kendimi ilk defa öyle hissediyordum. Gözlerim patlamaya hazır yanardağına dönmüş etrafı kırmızılaşmıştı zor tutuyordum kendimi. Kendimi sıkarak " İstersen ben gidebilirim hiç tanışmamış gibi olabiliriz " dedim bu da senle mutluyum falan dedi. Bu olaydan sonra 1 hafta geçmedi ki benimle tekrar yüzyüze görüşmek istediğini söyledi . Sonra ben buluşacağımız yerde beklerken gelemediğini öğrendim. Ve mesajla söylettirdim ki yapamayacakmış, ayrılmak istiyormuş. Kitabını verecektim falan dedi bana dalga geçer gibi . Ben o akşam o psikolojiden çıkmak için saatlerce koştum parklarda ama koşarken dahi savruluyordu etrafa damlalar. İlk defa ağlıyordum. Sonra garip bir psikolojiye girdim. Bunu 9. sınıfta da düşünmüştüm ama sanırım arkadaşlar çok tipsizim. Yani ne gariptir ki bu yaşa kadar kimseyle çıkmadım. Ve gariptir ki kimse sevmedi beni o duyguyu yaşamayı dahi bilmiyorum ve olmayacaktır da daha. Ben bu tipsizlik sendromuyla asosyal bir hayata başladım seneler önce . Hala da bu sendromdayım.
    Hayat sadece bilgisayar oyunlarından ibaret oldu benim için artık. İnanın hayatımda konsere gitmemiş biriyim. Konser ne be ? Ben hayatımda kafeye 2 kere mi ne gittim . Ama biliyorum ki bu sendromdan kurtuluş yok . Sonuçta tipsizsen tipsizsindir. Buralara kadar okuyanlara teşekkürler içimde tutsaydım göğüs kafesime sığmayıp patlayacaktı bu kelimeler. :roll:
     
  2. RedQueen

    RedQueen Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
    Birşeyler yazıp saçmalamayacaktım kardeş ama yazayım yinede. Tipsizim diye bir düşünüş tarzı olamaz bence. Tip vesaire geç bunları bence kendine biraz güven önce ondan sonra da çeneni kullan derim :)
     
  3. Nervous

    Nervous Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Anatolia
    Bu mesaj RedQueen rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Hocam bir insanın kendine güvenmesi için güvenini getirecek olay yaşaması gerek. Ben aynalara dahi küfreden bir adamım malesef. :)
     
  4. Hermaphros

    Hermaphros Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    1.305
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Mahluklar ~
    Kendine güven olsun o yeter sana kardeşim.
     
  5. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Her şey dilde bitiyor tip bir işe yaramaz

    [ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  6. Nervous

    Nervous Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Anatolia
    Bence tam olarak öyle değil aslında. İlk bakış önemlidir . Kızın hoşuna gider ya da gitmezsin . Eğer 2. ihtimaldeysen ne yapsan boş . Çünkü ben elimden geleni yapmıştım.
     
  7. Slim Shady

    Slim Shady   rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    2.904
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İzmir-Kınık/Manisa-Akhisar

    Envanter:

    Zor bir şey valla... Bende uzun süre yaşadım bu durumu sanırım artık atlattım.
     
  8. BthnCvk

    BthnCvk Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.020
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Taklamakan
    Kardeşim yanlış anlama ama çirkin şansı diye bişey vardır.Yani sokakta görüyorum martı kaşlı tipsizlerin yanında bile bazen taş gibi hatunlar olabiliyor.Çeneni kullan gerisi gelir zaten.

    [ Mesaj mobilden gonderildi MobileDevice ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  9. Nervous

    Nervous Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Anatolia
    Bu mesaj BthnCvk rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Hocam çene değilde yeşil olandan lazım biraz sanırım. Elbette kelimelerin kifayetsiz kalacağı zamanlar olacak işte o zamanlarda da para konuşacak . :)
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  10. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.570
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    @wW

    +1

    Ben de yakışıklı bir adam değilim. Hatta ankaralı olmama rağmen burnum laz burnu gibi, büyük ve biraz da sola doğru eğik. Fakat bu güne kadar onlarca kızla yattım, köpek ettim kendime. Ve 'hadi lan bu kız sana bakar mı' diyeceğin kızlarla sevgili oldum, maximum 1-2 yıl sürdü tabii illaki her güzel şeyin bir sonu var. Fakat ben her zaman kendimle barışık ve kendime güveni olan bir insanım. Bir kızla konuşurken 'seni beğeneceği şekilde' değil de, içinden geldiği gibi konuş. Beğenmezse kendi bilir. Her zaman doğal ol. Hiçbir zaman 'lan acaba şöyle bişey yapsam kız benden soğur mu, aptal durumuna düşer miyim' vs gibi düşünme. Her zaman kendine güvenin maximum seviyede olsun. Olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol. Yapmacıklık illaki bir yerde patlak verir. Zamanında senin gibiydim ben de. Asosyal, kendinden nefret eden, ayna karşısına geçemeyen bir tiptim. Misal dışarı çıkacaksın, bir tişört giydin. Sen beğendin ama dışarıda beğenmezler diye korkuyorsun. Giy be kardeşim, kim sallar dışarıyı. Önce kendin beğen, önce senin içine sinsin. Sonra dışarısı. Ve eğer diyorsan ki 'ben bu kızı cidden çok seviyorum, kız da çok güzel ama ben şöyle çirkinim böyle çirkinim yüz yüze görüşmemeliyiz', alacaksın telefonu eline, kıza yazacaksın. Ben sana şimdi özelden 1-2 taktik vereceğim, onları uygula. %95 başarı garantisi veriyorum sana. Tabii dil de olması lazım, zeka olması lazım, kızın söylediği her sözden onun hoşuna gidecek tarzda bir şeyler çıkartman gerekiyor. Onu kendine bağladıktan sonra buluş ki, istese de senden vazgeçemesin. Neyse fazla uzatmayayım, PM atıyorum.
     
  11. Nervous

    Nervous Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Anatolia
    Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Vay be benziyoruz biraz. Hocam ben de İstanbul'luyum burnum laz gibi alakam yok :) . Birde çok teşekkür ediyorum sana ve tüm arkadaşlara değer verip klavyelerinin tuşlarını aşındırdıkları için :) bekliyorum.
     
  12. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.288
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
  13. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.570
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Adahadhjnadmgh aadam tipsizim diye dert yakınıyor bütün forumu cebinden çıkartacak adnjhaga hakkaten yakışıklı çocuk la :mrgreen:
     
  14. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.288
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    Sen neden "istersen gidebilirim hiç tanışmamış gibi oluruz" dedin ki? Ondan hemen vazgeçmişsin. Foto varsa banada pmden gönder merak ettim şimdi :D
     
  15. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Oğlum ben Trabzonluyum burnum oranın yanından bile geçmiyor ya..Fotoğrafını yolla bana Samet asosyal olma bunu böyle kısa yazdığım için k.bakma sana onlarca şey yazıcaklar hepsinin özeti bu ''asosyal olma''
     
  16. Nervous

    Nervous Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Anatolia
    Benim de bir tanıdığım var Trabzonlu burnu estetikle yapılmış gibi ya :D Siz göçmen falansınızdır Fırat :D
    @Collapse çünkü beni üzmemek için gitmediğini söylemişti. Ben de hiç yokmuşum gibi farzedebilirsin dedim sonuçta konuşurken ağladığına göre hala seviyor onu . onun mutlu olması dahi bana yeterken ona daha fazla eziyet etmek istememiştim . tabi geçti artık ya :D
    Abi fotoğraf mı atayım öff. Hayır kalbim nasır tuttu artık problem olmaz diyecekleriniz ama biliyorum ki yorumlarınızı da az çok görüyorum yani kişilikleriniz hakkında yorum yapabiliyorum ve beni kırmamak için olumlu yorumlar yapacaksınız :D
     
  17. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Bu mesaj Nervous rumuzlu uyeden alinti yapildi
    keke sen at ben olumsuz yorum yaparım
     
  18. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    öncelikle fotoğraf ben de istiyorum :P ayrıca şöyle bişey var tipin kötü bile olsa giyim ile ve sana yakışan saç stiliyle toparlayabilirsin daha sonra mesela güzel bi saat vs aksesuar ile olayı tamamlarsın asosyal olma kısmına gelince kaç yaşındasın bilmiyorum ama mutlaka vardır 3-5 arkadaşın onlarla çıkın dolaşın sinema kafe vs yerlere gidin mesela gidin bowling oynayın bunları yaptıkça zamanla kendine güvenin gelir :)
     
  19. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.288
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    Yanlış düşünmüşsün kız bu herşeye zır zır ağlar eski yaşadıkları aklına gelmiştir ağlar kızmıştır ağlar, duygulanmıştır ağlar. Geçti diye de hemen vazgeçme mesaj at ara konuş ama önce o çocuğa geri dönmüş mü bi öğren.

    Sonra ben 23 yaşındayım ve kimseyle çıkmadım, lisedeyken çok istiyodum birisyle çıkmayı ama olmadı. Şimdilerde ise olursa olur olmazsa umrumda olmaz diye bakıyorum. Benden hoşlanan kızlar var çevrede fakat ben çok seçiciyim sanki ömür boyu beraber yaşayacakmışız gibi bakıyorum duruma.

    Cafelerde gezme konusuna gelince ben hiç cafeye gitmemiş birisi olarak şuan oldukça popüler olan bir cafede çalışıyorum. Ve hiç bir şey dışardan göründüğü gibi değilmiş oldukça rahat davranıyorum cafe cafe geziyorum şuan :D 20 yaşıma kadar sinemaya gitmedim. Şimdi güzel bi film olunca hemen gidiyoruz. Tabi bunlar cepte para olunca daha rahat oluyor çalışıp kendi paranı kazanınca anne babaya da bağlı olmuyorsun.

    Sen şu ss'i bi at bakalım :D
     
  20. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород