1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Death2ThieF'den 1'den 105'e gelişme Kareleri !


  1. Ben-X

    Ben-X Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    yok
    Blade kasmak zordur ama kastınmıda kimse seni alamıyo ama sende eger streyse onu alamıyon genelde .D


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [url=http://img258.imageshack.us/img258/2435/sro2010092322564339.jpg]http://img258.imageshack.us/img258/2435/sro2010092322564339.jpg[/url][img]
    [img]http://img41.imageshack.us/img41/272/sro2010092417022507.jpg
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    ve Son Hali​




    [​IMG]
     
  2. PenSpinner

    PenSpinner Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL
    Güzel bi gelişim olmuş.Güle güle kullan charını :)
     
  3. Ben-X

    Ben-X Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    yok
    Saol kardeşim Saol
     
  4. SilentLord

    SilentLord Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tokyo
    Güzel char (:
     
  5. Ben-X

    Ben-X Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    yok
    Tşk ettim kardeş saol
     
  6. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    Böyle arşivleri severim. Güzel olmuş :beer:
     
  7. Ben-X

    Ben-X Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    yok
    Saol kardeşim Tşk ettim !
     
  8. SuS3

    SuS3 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale
    :nod:
     
  9. Chrysler

    Chrysler Buralıyım rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.555
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    C:\Windows\System32
    aynen :starving:
     
  10. Ben-X

    Ben-X Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    yok
    Saolun Bende severim bende başka bi yerde görmüştüm neden bende yapmıyam dedim ve yaptım :D
     
  11. Leekage

    Leekage Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
     
  12. TheCunninG

    TheCunninG Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Thief Cave
    al bendende okadar... xD
     
  13. Ben-X

    Ben-X Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    yok
    saol beyler herkese böle çarlar nasip olur inş.