1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

DARKLORD Guildi 2 lvl Olmuştur Ve Alımlar Hala Dewam


  1. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Birinci olarak konuyu buraya açtığım içinn sorry :cry: ndn diyosanız kimse guıld tanıtımlar kısmına bakmıyo guıldden 3 kişi var ben dahil alacak kimseyi bulamıyorum lvlim 51 ama yarına 53 olacam allah kısmet ederse lütfen girin guıldıme herkese alma ve union veriyom ve unionumuzda var pazar günleride kasıyorum guılddekileri NİCK:ironeye lütfen girin yafs :D :(
     
  2. XianHun

    XianHun Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Pinarbaşi
    hıh bi sen eksiktin ^^
     
  3. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    nediyosan ya sen :|
     
  4. WaTCHMaN

    WaTCHMaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez
    iron bana pm at oyunda uniona filan gelebilirim
     
  5. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    tmm nickin ne?
     
  6. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    konu yanlış yere acıldığın dolayı taşınmıştır :arrow:Silkroad Private Server » Private Server Guildleri