1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Darkeden


  1. PsPasha

    PsPasha Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    374
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar darkeden indiricem ama nsaıl bişey oldugunu merak ediyorum oynıyan bakan varmı hiç??? kahvekeyfi
     
  2. Caprice

    Caprice Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5.039
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Hiç oynamadım ama joymaxınsa denemeni tavsiye etmem.. Cool
     
  3. Morwena

    Morwena Buralıyım rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şuan oyun henuz Açık değildir . Bilginize ...
     
  4. Dampyre

    Dampyre Buralıyım rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Neptune..!
  5. EvilCraft

    EvilCraft Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebe
    Şehir:
    AdminCP
  6. CWsaila

    CWsaila Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    857
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
    Şehir:
    Cyber-Warrior™ بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِ
    Bu oyun ne zaman acılacak bilginiz varmı devamlı DC veriyor oyuna girmeden
     
  7. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    aynen..
     
  8. FaTaL€RRoR

    FaTaL€RRoR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    490
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Thief
    Şehir:
    MainBoard
    Videolara bakılırsa gerçekten pek bişeye benzemiyo bu Darkeden. Bi kere karakterler çok yavaş. tın tın tın ne o öyle insanın içi sıkılır :lolmuch:
     
  9. Erdener

    Erdener Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    743
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    .....
    ne zaman acılcagı ile ilgili bir bilgi yok demi yaaa
     
  10. juanito05

    juanito05 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pekde güzel bir oyun deil sonuçta görüntüler iç açıcı deil.