1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

dancing of fight skilli(bard) ?


  1. DemonOfHeII

    DemonOfHeII Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    315
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Roc Mt.
    arkadaşlar bardın şu 70 lwl skillinde %30 phy attackmı werio partidekilere öleyse bard kasacamda :lol:

    [​IMG]


    eer öleyse süpr olr :lol:
     
  2. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    elinde bard olursa verir o atagı :mrgreen:
     
  3. DemonOfHeII

    DemonOfHeII Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    315
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Roc Mt.
    ohoo bi anlamı yoq o zman Evil or Very Mad
     
  4. xtralooß

    xtralooß Yeni üye rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hafif solda
    Dancing serisinin tamamı 2bard bi arada iken sadece kullanılabilir. 2sninde aynı skilli ( 2sinde de aynı lvlda olmak zorunda) açması ile aktive olur. tüm partye etki eder. bardlara atak yapıldığında veya yaptıklarında skil etksini yitirir. ELDE HARP OLMASI ZORUNLUDUR.
     
  5. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    bu skill heç bi işe yaramas choq şey istiyo boşver sen normal devam :lol:
     
  6. DogukaaN

    DogukaaN Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    LÜTFEN(!)İNSANLARI YANLIŞ BİLGİLERİNLE YANILTMA :twisted:
    1)AYNI LEVELDA OLMAK ZORUNDA DEĞİLLER
    2)CANAVARLARDAN DAMAGE YEDIGINDE DANSLARIN VE TAMBOURLARIN GITMEMESI ICIN PRISM+SCREEN DANCE ACARSIN KAYBOLMAZ!

    Ayrıca maxlandıklarında %38 oluyorlar -.-"
     
  7. harry11

    harry11 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2008
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    %30 phy damage veriyor yani bowcu glavie warrior vb buildsen sana yararı oluyo