1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Csro job ™


  1. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce
    Herkezın elinde egypt silah A ve B var adamlar oyun oynuyo resmen biz ne oynuyoz bilmiyom :S videonun 11 dk sina dikkat edin charın saglamlıgına sadece snow var seti nasıl acaba ™

     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  2. ESturkmenES

    ESturkmenES Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    HERKES EMEK HARCIYOR OYUNA EGYPT Yİ SENDE ELDE EDEBİLİRSİN GM HEDİYE ETMİYOR ONLARI NETİCEDE
    :oldie:
     
  3. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce
    not: ilk defa B 2H gördüm sizde iyi izlerseniz görebilirsiniz :D
     
  4. hanry006

    hanry006 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgısayar Programcılıgı Üniversite 3
    Şehir:
    u bulamadım
    Sanırım Aşık Oldum :mrgreen:

     
  5. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    süper ya ısro oynuyozda ne buluyoz sanki nerde böyle çılgın pwp yapacak adamlar
     
  6. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
  7. SoGood

    SoGood Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    526
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Siz daha isroda sürünün :p
    Csro günlerimi hatırladım hee :D
     
  8. theweled

    theweled Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sağlam bir nuker : ) bizmkıler yanında halt yemişşş :) vıdyodu ızlerkn bır nuker playerı olarak oyuna logın bıle olmamısım :D
     
  9. memati123

    memati123 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    43
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Siz gelinde Poseidon da Thief/Hunter lık yapın. Huntersanız süper çünkü Hunterlar sürekli Thiefleri kesmek için Thief tarafına geliyo. Ezik Thieflerde bişey yapamıyo yat kalk yat kalk ama arada birde olsa iyi kapışmalar oluyo. 1 pt iyi Thief çarlarla bile bayağı bi güzel pvp yapabilirsiniz o kadar Huntera karşı
     
  10. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    Poseidonda Rangerler 1.5 seneden beri gece gunduz cavenın sahipleri hunterler adamalar 1 alalhın kulu caveden cıkmıyo 10-15 set yaptılar nerdeyse :S ™
     
  11. westlive

    westlive Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o.O uçmuş bu vatandaş yaa :p
     
  12. BloodyCheers

    BloodyCheers Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :) Sadece oynayan bilir :) 3yıllık csro oyuncusuyum.Ve şuan event var.Selketi kesersen item oalrak KESİNLİKLE A GRADE YUZDE 50 ŞANSLA B GRADE DÜŞÜYOR.GM para ile item satıyor.+14 parantezler 100 a grade staff gördük bunlar çok bişey değil.Şuan oynanmayacak en kötü silkroad Csro
     
  13. tenpanter

    tenpanter Old School olduser rank8

    Kayıt:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.319
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Hayallerim neredeyse, ben oradayım.
    o zaman dediğin gibi ise,video anlamını kaybetmiştir...
     
  14. compassionate

    compassionate Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    331
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    tasarımcı

    valla video güzelde bizimde gittiğimiz yol budur. zaten artık para konuşur oldu. yakında gm parayla satarsa vay halimize diyorum. bizim gibi garibanlar ancak elindekiyle oynar parası olanlar da gm 'nin kiyle oynar diyorum :headbang: :headbang: :headbang:
     
  15. The_White

    The_White Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    duzceli81"]Herkezın elinde egypt silah A ve B var adamlar oyun oynuyo resmen biz ne oynuyoz bilmiyom :S videonun 11 dk sina dikkat edin charın saglamlıgına sadece snow var seti nasıl acaba ™
    GULLE oynuyoruz cicioe2