1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Çöp Tenekesi


  1. Matzeline

    Matzeline Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bir istek veya arzum var.kilitlenen konuları çöp tenekesi adı altında bir bölüme atsak daha iyi olmaz mı?Bölümlerdeki karışıklığı engeller en azından extraokk
     
  2. CgnOck

    CgnOck Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok doğru... extrabeer
     
  3. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    bende güzel bi düsünce extrabeer
     
  4. Matzeline

    Matzeline Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sağolun beyler.Okan abi gör bu konuyu :mrgreen:
     
  5. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    Çöp Tenekemiz Zaten MEvcut.. Wink
     
  6. Matzeline

    Matzeline Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Nerde?Ben mi göremedim acaba Shocked
     
  7. _CaspeR_

    _CaspeR_ Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXtraloob.com !!
    mevcut ama biz biel göremiyoruz var yani Wink
     
  8. Matzeline

    Matzeline Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hee varda biz göremiyorsak sorun yok ozaman mucX
     
  9. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    topic hemen kilitlenmez diyelim kilitlendi hemen taşınmaz bu işlemler için altyapımız hazır zati rahat olun siz Wink