Kayıt
20 Ağustos 2009
Mesajlar
2.458
Beğeniler
0
Coke’n Music’in 360 Derece Bütünleşik Mobil Pazarlama ve Reklam Çalışmalarını Mobilera Hayata Geçirdi.

Digital Age Dergisi’nin, 3 Kasım Salı günü düzenleyeceği 3. Digital Age Konferansı teknoloji sponsoru Mobilera Holding oldu. Ayrıca Mobilera, konferans kapsamında yapılacak olan ‘Yılın Dijital Başarı Hikâyeleri’ bölümünde de Coca Cola Cokenmusic.com projesi ile yer alıyor.

Cola Executive Brand Manager Onur Dedeköylü ile birlikte sunum yapacak olan Mobilera Genel Müdürü Zehra Öney konu ile ilgili yaptığı açıklamada " 12 ajansın 9 kategoride yaptığı 24 başvuru arasından seçilen örnek kampanya olmak ve oturumda Coca Cola ile birlikte sunum yapmaya hak kazanmak bizim için gurur verici. Konu Convergence. Bizim projemiz Cokenmusic.com. Bu Coca Cola'nın 3 yıllık uzun soluklu bir yatırımı ve bizimle çalışmayı seçtiler. Bu projeyi hayata geçirirken bile ekosistem üzerinde kurguladık. Digital, Mobil, Social Networks, Outdoor, TV . Tüm kanalları converge attığımız, yani yakınsattığımız bir proje" dedi

Bu yıl ki stratejisinde müziği sahiplenen Coca-Cola, bu amaçla Coke’n Music markasını Mobilera ile birlikte yarattı. Coca-Cola bu atılımıyla; müziğin gençler arasındaki paylaşımı arttırma özelliğinden faydalanarak, müzikseverlerin biraraya gelebilecekleri alanlar yaratmayı hedefliyor.

Bunlardan biri 5 senedir Coca-Cola sponsorluğunda düzenlenen Rock’n Coke... Türkiye’deki en önemli festivallerden biri olarak Rock’n Coke şimdiye kadar, gençleri sevdikleri 500’den fazla müzisyenle ve binlerce müzikseverle biraraya getirdi.

Coke’n Music’in 360 derece bütünleşik mobil pazarlama ve reklam çalışmalarını ise Mobilera hayata geçirdi. http://www.cokenmusic.com adresindeki yaratıcı uygulamalarla kullanıcılar;

• istediği türde ve modda müzik dinleyebilme,
• dünyanın önde gelen kulüplerinden görüntüler izleyebilme,
• müzik oyunu oynayabilme,
• şarkılara mesaj ekleyerek arkadaşlarla paylaşabilme ve
• kendilerine ait bir nota yaratabilme

gibi uygulamalara ulaşabilmenin yanında, müzik dinlemeyi seven binlerce kullanıcıyla aynı ortak paydada buluşarak, kendileri için yeni bir sosyal network oluşturma fırsatı yakalıyor. Bu uygulamalar sonucu kullanıcılar yeni bir topluluğun parçası haline gelmiş oluyorlar. Burada beğendiklerini arkadaşlarıyla paylaşıyor, yorumlarda bulunuyor, arkadaşlarının etkinliklerini takip ederek, tüm yeniliklerden dakika dakika haberdar oluyorlar.

Ayrıca dijital outdoor, interaktif dokunmatik ekranlar ve üniversiteler için jukebox (müzik kutuları) uygulamalarının yanı sıra müzik blogları başta olmak üzere diğer sosyal networkler de etkin kullanılacak şekilde planlama yapılmıştır.

iPhone ve diğer mobil cihazlar için ise müzik oyunları da medya planı içerinde yer almaktadır.
Müziğin ortak bir payda olduğu bu topluluğun bir parçası olmak ve yeni insanlarla tanışmak için tercih edilen birçok siteden Coke’n Music’in en büyük farkı ise, kullanıcıların istediği türde, kesintisiz müziğe ulaşabilecekleri bir ortamda biraraya geliyor olmasıdır. Mobilera bu proje içinde yer almakdan gurur duyduğunu belirterek, 360 derece bütünleşik mobil pazarlama ve reklam çalışmalarında iddasını bir kez daha ortaya koymaktadır.
 
Yukarı Alt