1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

çok char açınca biri clientless'a geçiyor


  1. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    çok char açınca biri clientless'a geçiyor...malum yeni pc aldık VISTA ULTIMATE 64bit kurulu sistemde 3-4 tane sbot char açınca bir tanesi clientless'a geçiyor sistemde kurmadığım eksik ne var veya bu sorunu nasıl çözerim acep ?


    *.net framework yoktu şimdi onu indiriyorum...


    Ps : hep siz mi soracaksınız birazda ben sorayım :D

    Saygılarımla,

    *
     
  2. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Bende 16 char açık ama clientless hepsi client'le pek işim olmuyor. Tek sorunum charlardan bazıları kasayı full xl hp pot ile dolduruyorlar.
    Ps: Bende başlıktan yararlanayım :twisted: :P :D :lol:
     
  3. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    sen bi yamacıma gelsene kuzum işim var seninle ^^
     
  4. Judas

    Judas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Home
    Bende yararlanam bende 2 tane client açıyorum plvl yap için 2 sinden biri dc yiyor (aynı pt'de olunca) 1-2 saat sonra.Neden olabilir acaba :confused1:
     
  5. McCappy

    McCappy Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    665
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    hunTer :)
    o zaman bende hepinize cvpınızı vereyim :D bendede yeni ekran kartını aldıktan sonra bir kaç kere sizdeki sorun gibi yapmıştı ve bende bunu araştırdım ekran kartı güncellenmediği için bu clientless e atma olayı yaşanıyor diye duydum. bende ekran kartımın güncel sürümü indirip yükleyince bu hata ortadan kalktı şu anda 8 tane client açık ve hiç bir sorun yok. inş yardımcı olabilmişimdir.

    SaygıLar
     
  6. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Benim soruyla alakalı olmamış :P
    Neden xl pot dolduruyo kasayı :confused1:
    2 charım aynı şeyi yapıyor hâlâ üstelik 3-4 kez rardan tekrar çıkardım botu...
     
  7. Judas

    Judas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Home
    Benim cevap nirde :lol: =)
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    bana da yetersiz cevap geldi neden dersen makinayı daha 3 gün önce aldım ekran kartı ise 4830 üst seviye bir kart neredeyse bu bağlamda driver'larını da dün çektim en güncelini acep neden şimdi framework kurdum bakalım sorun gidecek mi göreceğiz !
     
  9. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Makina kasınca , kaldırmayınca clientless'a atıyor.
     
  10. s4rs4k

    s4rs4k Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ??????????????????? hatası yerine clientless'e atıyor. o ???????????????? hatasının da ekran akrtı ile alakası oldugunu sanmıyom genelde atı lerde veriyo benim masaüstü geforce makine kasım kasım kasılsada ???????? hatası vermiyo p4 3.0 işlemçi 1 gb rem 512 ekrankartı var leeptopda ise 2. de atıyo leeptop un 2.4 core 2 duo işlemçi 2gb rem 512 ekrankartı var
    2. de hemen hatayı veriyo botta da hemen clientless'e geçiyo ozaman da buf filen basmıyo ança takılıyo ölüyo gitmiyoxD
     
  11. Judas

    Judas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Home
    Vallaha bende clientlesse alsada kasıyor almasada öle bir problemim yok 8)
    Benim problemim 2 char aynı partyde olunca birisi dc yiyor bunun çözümünü bulamadım...
     
  12. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    ekran kartı kasıyor dediğine göre ve ekran kartım ile sistemin çok kaliteli olduğuna göre sonuç yazılımsal bir sorun var demek ki, directx - ati driver - görüntü ayarları .net framworkde şimdi kurdum gece güzelce deneyeyim bakayım sorunu çözerim.
     
  13. angela

    angela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.318
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    şimdi sbotu alacam ama kafamda soru işareti oldu? şimdi ben pc'mde 2 char açıcam ve ikini birden ayrı ayrı kasacam.ama o ikisini birden ayrı ayrı kasma durumu oluyor mu onu merak ettim? birini gizleyip diğerini gösterek mi kasıyor?
     
  14. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    ona sen karar veriyorsun.
     
  15. Leo Kenzo

    Leo Kenzo Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Client açtığınız zaman hide yaparak diğerine geçiş yapın aksi halde bot sapıtıyor Örneğin depoya gireceğine stalla girme gibi... potları depoya koyma olayına gelince lagdan kaynaklanıyor sanırım 1 kaç kez denedim onu biraz daha kurcalayıp net bi cevap veririm... Clientless olarak atmaması için clientler arası geçiş yaparken açık olanı Hide yaparak diğerine geçin sorun olmayacaktır göreceksiniz...

    Tek sorun botun Client ile diğer client arasında geçiş yaparken çözünürükten dolayı biraz sapıtması onuda hide ile çözebilirsiniz.
     
  16. angela

    angela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.318
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ok . artık site yeni üye alsada alsak artık
     
  17. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    .net framework 3.5 kurdum ve şu anda 3 char client'lı olarak açık 8)
     
  18. RoOfi3s

    RoOfi3s Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    9 Aralık 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bendede aynı sorun var sayılır ama partide olması önemli degil 1 bucuk 2 saat sonra ya dc yiyor char bunun bi çözümü varmı yada aynı sorun herkezde varmı yardımcı olursanız size zamet. :?:
     
  19. gokogs

    gokogs Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    290
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    net framework ne işe yarıyo ilk kez duydumm
     
  20. gokogs

    gokogs Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    290
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    lütfen anlatın bende de öle sorun var nası kuracam ne işe yarıyooo