1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

çin private server ile ilgili yardım...


  1. TR_Akhanzi(real)

    TR_Akhanzi(real) Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar bende üyelik var ve 2-3 gündür kasıyorum ama dil paketi lazım oluyor. Herşey soru işareti ile dolu olduğu için zor oluyor. Bana yardım edebilcek biri var mı? Dil paketi fln.
     
  2. DeSwa

    DeSwa Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    613
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli
    ya Kemalist mesaj gönderde özel bölüm acilsin bu nedir Allah askina.
     
  3. TR_Akhanzi(real)

    TR_Akhanzi(real) Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aslında ona gerek yok bi tane üst konu olsa. Bütün programlar mevcut olsa yeter...
     
  4. MoonLife

    MoonLife Buralıyım rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.888
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    konuyu nereye acmıssın??
     
  5. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    Mesaj Bombardımanı Yapsamda Şu Anda Duymazlar Çünkü Hepsi Offline...
     
  6. DeSwa

    DeSwa Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    613
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli
    birileri yönetim istifa diye bagiriyor :)

    ben oyundan bi bakayim.
     
  7. TR_Akhanzi(real)

    TR_Akhanzi(real) Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    @McViP
    Onu bunu bırakta bana yardım etmeye bak.
    @Kemalist
    Teşekkürler.
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Benim Geleceği Görememden Kaynaklanıyor . Ben Bu Kadar Karışıklığın Olacağını Tahmin Etseydim Açtırılması İçin Baskı Yapardım Ama Şu An İçin Gerek Yo Dedim Bide Rolling Eyes Rolling Eyes
     
  9. DeSwa

    DeSwa Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    613
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli
    aferin aferin cok güzel bosuna acmadım o öneriyi Knight da bi aralar öyleydi millet kaydi private serverlara. ah buraya yaziyorum resmi Türk serveri acanda olucak. ve premium vs.. gibi seyler de olucak.
     
  10. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    Bunu İndir Sronun İçine At ;


    http://rapidshare.com/files/86684411/Media.rar.html


    Bunlar Geçici Bence Millet Merak Ediyor Ne Olduğunu Sonra Dönerler Kendi Serverlarına :lol:
     
  11. TR_Akhanzi(real)

    TR_Akhanzi(real) Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    @Kemalist
    Teşekkürler...
     
  12. Matzeline

    Matzeline Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Private Serwerlar için bi bölüm açılcak gibi beyler.Okan abi nereye açalım diye odada sormuştu gördüysen Kemalist
     
  13. cruel.turk

    cruel.turk Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    50
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Orda oynanmaz yav lagdan geçilmiyo en eski serverda bile okadar lag yoktur hele.
    Hele Saturndeki lagın 10 15 katı var hiçde gitmiyo