1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Charım Soyulmadan 1 gün once Cektigim Son Video


  1. Leet1

    Leet1 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.906
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    [flash=425,350]http://www.youtube.com/v/RBoJcLI09eI[/flash]
    Seni Hiç Unutmıcam OTTOman İlk göz Ağrım
    Gizli sorusunu hatırlayamadıgım icin Burda Birkez daha Elveda diyorum ßyßy OTTO.. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
     
  2. II___GS___Lee___II

    II___GS___Lee___II Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    73
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    OldSchool
    Şehir:
    SaNaNe...
    geçmiş olsunda ne bu ya millet y hackleniyor yada soyuluyo charları Evil or Very Mad Evil or Very Mad
     
  3. Uykucu

    Uykucu Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.399
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    geçmiş olsun :?!!!
     
  4. Leet1

    Leet1 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.906
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler Arkadaslar
    Oyunu Bırakma kararı almıstım ama Sro suz olmuyor Yeni Char actım 3 günde 32 lv. oldum
    Softmod sagolsun
    Ama Hayatımda Bir eksiklik oldu ya Boyle Bi char gitti Alps serverinde 3 yıla yakın zamanım,Arkadaslıklarım,Dostluklarım, O kadar anılarım Bir şerefsiz Tarafından bosa Gitti
    Elveda Alps..
    Yeni Serverim Odin Nickim:AvriLavigne Crying or Very sad Crying or Very sad
     
  5. ycyycy

    ycyycy Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla çok üzüldün kasıyon kasıyon şerefsizin teki soyuyo
     
  6. Leet1

    Leet1 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.906
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen öyle.. Crying or Very sad Crying or Very sad
     
  7. MFC

    MFC Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    121
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Muzik guseL çarinda guseL hackleyen eller kiriLsin benımde gitti oyle çarim ilk göz Ağrim 67 bowcu
     
  8. BY_MiCRo

    BY_MiCRo Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    180
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Adıyaman /KahTa (Kullık)
    Geçmiş olsun. çok üzüldüm
     
  9. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    geçmiş olsun benimda charımı soymuşlardı nasıl bir duygu olduğunu bilirim
     
  10. skillroad

    skillroad Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    acitasyon yapmayın, ne yani soyuldu diye sana sun set mi almamızı bekliyorsun ?
     
  11. Cynosure

    Cynosure Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    geçmiş olsun kas kas emek harca sonra soyulsun böle işmi olur Sad
     
  12. TitusPullo

    TitusPullo Aileden rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.355
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-
    Kardeşim Kaderlerimiz aynı sayılır bende Charımı kaybettim Ama benimki Hack Değil Ban...Seni anlıyabiliyorum... Geçmiş olsun çok üzüldüm
     
  13. minotauros

    minotauros Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    841
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    v bılgaria
    geçmiş olsun