1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Charım gitti :S bi bakar mısınız


  1. vennegoor

    vennegoor Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    81
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    2 dakika önce oyunda kasıyordum dc yedim girdiğimde bomboş gözüküyo deli olucam ya
     
  2. iwontcry4u

    iwontcry4u Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.848
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Suz...
    Bazı serverlarda sorun var galiba Sparta serverında da öyle :S Herada denedim gözüktü.
     
  3. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    herkeste öyle bnmde öyle gözüküyo :S
     
  4. vennegoor

    vennegoor Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    81
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    create e tıklayınca yeni karakter açma yeri geliyor yani takılma falan değil ama anlayamadım bi türlü :@
     
  5. sayit

    sayit Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    243
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    srocu-amele
    Şehir:
    sandalye
    persiada benim charda görünmüyor.......
     
  6. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    hay update inizi ... her seferinde bi sorun sin: sin:
     
  7. Spa

    Spa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Serbest :)
    Şehir:
    41 nolu plakayı gördüğün yer ^^
     
  8. vennegoor

    vennegoor Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    81
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    gelicekse sorun yok da gelmezse ....
     
  9. Spa

    Spa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Serbest :)
    Şehir:
    41 nolu plakayı gördüğün yer ^^
    yapcak bişey yok oyun bırakılır 8)
     
  10. iwontcry4u

    iwontcry4u Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.848
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Suz...
    Sparta check^^
     
  11. vennegoor

    vennegoor Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    81
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    valla ne diyim ki helal olsun bunlara
     
  12. Laistrogon

    Laistrogon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Karşıyaka 35½ Takım : Karşıyaka SK
    ne biçim iş bu ya Sbottan başka program kullanmıyoruz. Arkadaşın charıda 100 yıl banlandı benim charda 100 yıl banlandı. Joymax a login oluyorum fakat oyuna girerken 110 yıl ban yemiş gözüküyor char...
     
  13. vennegoor

    vennegoor Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    81
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    iyice kafayı yediler ya
     
  14. Aesify

    Aesify Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.428
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Off Topic
    Sbot Kullanımı Tamamen Yasal bişey değil botada para verisin gitder silkde alırsın şans yoksa yersin gine 100 yıl banı ^^