1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Charım Bug kaldı 5 Gündür Giremiyorum.... :(:(:(


  1. cellat34tr

    cellat34tr Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler Fortess katıldım Char öldü kalktı taşın üstünde dc yedi oo qünden beri giremiyorum 5 Gün oldu beyler lütfen yardım edin



    [​IMG]
     
  2. Xperyon

    Xperyon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    PC Donanım teknik destek.
    Şehir:
    TürkTelekomArena
    Joymax a bu resmi at " bug reporttan" sorunu hallederler :) geç olsada :D
     
  3. cellat34tr

    cellat34tr Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Joymax Müşteri Destek Ekibi selamlar!

    Mesajınızı aldık.

    style = "text-align: haklı"> Bu durumun neden olabileceği rahatsızlık için özür dileriz.

    Biz bu konuda bir rapor yapacaktır. Bu sorun, soruşturma için belirlenen destek ekibine iletilecektir. Şu anda sadece bu sorunu çözmek için bize daha fazla zaman verebilir eğer şu anda bu konuda çalışıyoruz. Rest bir çözüm olarak size temin edilecektir emin
    mümkün olan en kısa zamanda.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Have a nice day!

    Saygılarımla,

    Joymax Müşteri Destek Ekibi


    BANA BU MESAJI YOLLADILAR 6 GÜN OLUOR DAHADA SES SOLUK YOK NE KADAR DAHA BEKLEYECEM_?????????????? :confused1: :confused1: :confused1: :confused1: :confused1: :confused1: :confused1: :confused1: :confused1: :confused1: :confused1:
     
  4. Xperyon

    Xperyon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    PC Donanım teknik destek.
    Şehir:
    TürkTelekomArena
    Düzelmiştir heralde " Check " gelince.?
     
  5. cellat34tr

    cellat34tr Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    En azından o mesajdan sonra 6 kere check geldi :D
     
  6. cellat34tr

    cellat34tr Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ne kadar Sürer Bu :confused1: :confused1:
     
  7. cellat34tr

    cellat34tr Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Daha Ne kadar Bklemek zorun dayım Tamm olrak :S :?: :?: :?: :?: :?:
     
  8. Xperyon

    Xperyon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    PC Donanım teknik destek.
    Şehir:
    TürkTelekomArena
    O_o hala düzelmedimi ?
     
  9. cellat34tr

    cellat34tr Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yok bu mesaj gecen cuma gönderildi ardından cok check geldi :( Ama aynı daha char
     
  10. cellat34tr

    cellat34tr Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cewap gelmiyince yeni bi mesaj yolladım cevap olarak bunu gönderdiler gelişmemi bu_

    [Game Play]how much more I have to wait
    Aug 24, 2011 11:11:11 AM [JOYMAX.COM Standard Time]
    I told you so in this case, but the character is going on 3 weeks time, but wanted to wait until I'm wondering how much rejoice if information is no longer bi
    Reply from JOYMAX.COM
    Aug 27, 2011 23:21:59 PM [JOYMAX.COM Standard Time]
    Hi. This is JOYMAX.COM.
    Your question is answered. Answer is here.

    Dear


    Greetings from Joymax Customer Support Team!


    We received your email regarding a disconnection bug.



    We're sorry for the inconvenience that you're experiencing. We are aware of this problem and have already forwarded this concern to the development team. Please give us enough time to fix this problem. Rest assured that the issue will be resolved in due time. If you have found other bugs in Silkroad Online, please don't hesitate to address this concern to us.



    Thank you and have a nice day.



    * Joymax will NEVER ask players about personal & account information, password, and credit card numbers, nor will they ever ask a player for a trade.

    * To prevent the loss of accounts, we strongly recommend our users change password frequently.

    Thank you for emailing Joymax Customer Support. For further details and support, kindly visit our website at http://www.joymax.com/silkroad.



    Sincerely yours,


    Joymax Customer Support Team