1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

char bugta kaldı nasıl düzeltilebilir


  1. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar benim arkın alexandır da 80 lwl charı vardı ve süperdi elinde +6 sosun falan wardı + bladerdı ama geçen gün bugta kalmış ve dc olmuş oyuna girmeye çalıştıgında id ve pass yanlış falan diyor ayrıca sitede login olmuyor şifre degiştirilmek istendiginde yanlış email falan diyor ayrıca geçen salı update oldu yinede düzelmedi nasıl düzeltilebilir silkroada mail falan da attık ama sonuç yok Sad Crying or Very sad
     
  2. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    öncelikle nicki neydi sonrada gecmis olsun

    eger sitede bile sifre hatasi veriosa charin hacklenmis sifren calinmis ve mailin degistirilmis gecmis olsun
     
  3. MoonLife

    MoonLife Buralıyım rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.888
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eger oyuna girmeyi basarabilirsen :lol: :lol: ilk işin hiç oyalanmadan returne basmak olsun eger yanında return yoksa yuhhhh sana 80 lvl herif yanında return tasımaz mı yaw :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
  4. TanerUNER

    TanerUNER   rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    offical siteden Bug Repport et belki :lol: cvp veririler... bende pet i sattım Razz npc ye vermedi geri ^^ 50 kere repport ettim nafile deneyin bi şansınızı
     
  5. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    Umarım Böle Olmamıştır Yazık Olur Charına
     
  6. Excrea

    Excrea Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gecmis olsun buyuk ihtimalle hacklendin we sifren email hersey deistirildi artik geri alamazsin eger oleyse bu arada nick neydi bizim serwerde 3 tane sun blade war zaten taniyorumdur seni Question
     
  7. muratko193

    muratko193 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    697
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Secret ;)
    Geçmiş Olsun Kardes Eğer Anlattığın Gibiyse Charın Hacklenmiş..
     
  8. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bizim burda cafe sahibi bi abinin charıydı calcedon_tr idi nicki
     
  9. _AvRiL_

    _AvRiL_   nowayout rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.484
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    benim de basıma gelmişti boyle birşey ama benimkinde cahrınızda biri var diyordu askıda kalma olayı boyledir ki bu durumun duzelmesi için update i beklemen lazım
     
  10. Tweety

    Tweety Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.716
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Chief Operating Officer
    Şehir:
    İzmir, Bornova
    lee ninde öyle bir charı bugda kaldı taa europe geldiğinden beri ama hala cıt yok vahim bir durum detective
     
  11. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Ne hacklenmesi yahu kaç gündür chara giren yok char benim guilddeydi ordan bakıyorum giren warmı diye kimsenin girdigi yok
     
  12. mel1h___

    mel1h___ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.208
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!
    Geçmiş olsun..Patlatmışlar Charı :mrgreen: :mrgreen: :lolmuch:
     
  13. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne patlatması beee anlamıyormusunuz char online olmuyor yani chara kimsenin girdigi yok zaten girmeye çalışıncada oyunda yazısı çıkıyor askıda kaldı char hacklenmedi
     
  14. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya

    arkadasim char bugda kaldiysa chara sifrenle girebilirsin ne alakasi war bunun bugla mugla sifreni kabul etmiyoki senin girebilesin biri patlatmis iste chari sitede kendi sifrenle giremiyosan ne bugu ariyon burda ?
     
  15. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    ayrica calcedon u bilirdim gecmis olsun yapcak bisi yok ama onun elinde sun da yoktu sonradan mi aldi Question
     
  16. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim anlamıyormusun yoksa anlamak mı istemiyorsun hacklenmedi diyorum hala hacklendi diyorsunuz.Askıda kaldı char online olmuyor kaç gündür hackleyen kişi hacklese oyuna girer bi chara bakar okadar noobmu olur bi hacker
     
  17. _AvRiL_

    _AvRiL_   nowayout rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.484
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    kardeş sen onlara bakma sadece su hatayı alıyorsan char askıdadır the player already exists please try again 5mins later
    bu hatayı alıyorsan kesin askıdadır korkacak bişi yok yakında acılır char
     
  18. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya

    ozaman ne yazdigina dikkat et sitede login olmuyo demiştin bunun anlamını bana bi aciklarmisin ?
     
  19. __RebelTurk__

    __RebelTurk__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [/quote] [/quote]

    char bugta kaldı diye konu açmışım dikkat edersen extraokk sen olayı başka yere çekiyorsun hacklense hacklendi diye konu açarım dimi extraokk
     
  20. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    Question