1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

casper notebook aldım.


  1. efe.35

    efe.35 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]



    not: 1550 + turkcell 4 gb vınn bimeks ten aldım banada güzel geldı ürün + 8 saat pil süresi wireless display t + dokunmatik kısayolları.

    bu özelliklerde bi laptopum var 2 gb ekran kartı var 1 gb normal 1 gb nvıdıa optımus var. sizce iyi sro oynatır mı ?
     
  2. Cee'd

    Cee'd Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    109
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tek charda sorunsuz oynarsın çoklu charda işlemcın yetersız kalacaktır.
    işte bu yuzden casper ı sevmıyorum bileşen optimizasyonunu hıc bı zaman ıyı koymuyo adam 6 gb ram koyuyo gidip i5 560 koymak yerıne i5 2410m koyuyo ne dıyım kı o ram ı nasıl kullanıcak gercekten cok merak edıyorum ekran kartı desen oyle. neyse hayırlı olsun gule gule kullan
     
  3. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    1-2 tane silkroad açarsın
     
  4. efe.35

    efe.35 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence pc çok güzel ısınma sorunu kesınlıkle yok sabahtan beri kucağımda en ufak bile ne ses çıkarıyor ne de ısınıyor :)
     
  5. +Dejavu+

    +Dejavu+ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İşlemci i5 ve 6gb ram sanmıyorum 2.çarda başlasın ağlamaya.
     
  6. efe.35

    efe.35 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence rahat 4 char açar 5. de zorlamaya başlar gibime geliyo :)
     
  7. SirGLooMy

    SirGLooMy Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    767
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    rahat bir 8 10 tane char açarsın bu sistemle ama casper pcde sıkıntılar çıkabilir pek performans veremiyor bazı modelleri
     
  8. efe.35

    efe.35 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar sıkıntılar diyince benı korkutuyosunuz yaa ne gibi bi sıkıntı çıkar ? :(
     
  9. SirGLooMy

    SirGLooMy Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    767
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    casperın ürettiği yeni nesil işlemcilere sahip notebooklarda fabrika hataları cok cıkıyor ve ısınma problemi çok fazla
     
  10. efe.35

    efe.35 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ısınma problemi olduğundan emin misin şuan bilgisayar kucağımda en ufak ısınma bile yok ?
     
  11. Leet1

    Leet1 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.906
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Casper iyidir, içini ferah tut. Karakter sayısı bakımındanda tahminen 7-8 e kadar yolu var :p

    Hayırlı olsun
     
  12. SirGLooMy

    SirGLooMy Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    767
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    hepsinde çıkıyor demiyorum zaten bir süre kullanıp testini yaparsın
     
  13. Lagroad

    Lagroad Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.305
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    millet kafayı yemiş 1 tane açar oynarsın diyorlar benim ATİ 9550 256 Ekran kartı, 2.26 Ghz işlemci, 1 Gb ram var ve minimize programları ile rahat 4 tane char açıyorum adam bu bilgisayarda rahat 7-8 Tane açar :wink1:
     
  14. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    Oha 2 tane char rahat acarsın diyolar bakın işinize :D 6-7 cok cok rahat acar.
     
  15. sagopa-ksk

    sagopa-ksk Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim bi arkide var i5 işlemcili pc ve ram i 4 gb 2. charda arkadasın hic aglayacagını zannetmiyorum.Pc'nde güzel açarsın 7-8 seni ne zorlar ne de sıkıntıya sokar ama dizüstü pc'lerin tek bir sorunu var ısı problemi.Bütün parçaları bir araya sıkıştırıyolar.Zaten soğutmaya yer yok.2 boru geçiyo.Bi tane de küçük fan bitti :D İlk aldıgında ısı problemi yaşamazsın ama kullandıkça ısı problemi ortaya çıkacaktır.Bu dizüstü pc lerin kaderi.Keşke masaüstü pc alsaydın.
     
  16. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    kaç tane aldın da bu kadar emin konuşabiliyorsun ?
     
  17. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    i5 560 la i5 2410 de nasıl olur da 560 ı ön plana çıkarabiliyorsunuz?

    2410 yeni nesil teknolojiyi kullanıyor. Bencmarklist e bakarsanız göreceksiniz. 6gb ı 2410 da rahat kullanır. Ekran kartı modeli için diyeceğim bir şey yok. çünkü daha hangi model olduğunu bile söylememiş...