1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

carımın email ve pwsini unuttum


  1. emre3200

    emre3200 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler ben lise 2 talebesiyim silkroada 1. donem basında basladım
    2 car birden actım euro wizz carı ve chin glave
    bana oyunu ogreten arkadaslar sp kasmamı söyledi bende paso sp kastım gece gündüz pc acık bıraktım
    wiz carıma pre falan aldım chin carımlada genelde eylenmek icin giriyordum.
    wiz carım 9 gap ile 1 ayda 300k sp topladım aynı zamanda glave carımlada 36 lw 9 gap yalan olmasın 30 40k sp yaptım
    sonra karneye 4 zayıf geldi :D aile ici pk yaptk :D oyunu donem sonu gelene kadar pcden sildim.sifreleride pc ye not defterinde kayıtladım
    gecenlerde win7 arza cıkardı
    hicbir sekilde masa üstüne giremez oldum her türlü yolu denesemde girmedi format atım sifrelerim ve emaili yazan notebook da silinmis oldu ! ben ortada ç.k gibi kaldım:D
    simdi bunu neden anlattım die sorarsanız bazı insafsızlar car senınmı yok nerden bilelim falan filan gibi yorumlar yazıyor.
    dun silkroadı indirdim zar zor 25 lw wiz sifresini buldum
    ama glave carımı bulamıyorum gizli sorusunu ve adı bende emailini nekadar ugrastıysam bulamadım
    2 tane soru sorucamm
    1)emaili bulamazsam carı unuttmammı gerekiyor emaili bulmamın baska yolu yokmu :D
    2)wiz ve glave carımı aynı hafta icinde acmıstım 2 sininde emaili aynı olabilirmi normalde 1 emailden 1 tane alınıyor ya ben emaili degistirip aynı emaile yönlendirmis olabilirmiyim.? :oldie:
     
  2. Cynosure

    Cynosure Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    2.sorunun cevabı e mailler kesinlikle farklı oluyor joymax kabul etmiyor aynı e maili...
    e maili bilemessen charı geri alamazsın malesef...
     
  3. emre3200

    emre3200 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saol cynosure 2. sorumun gayet net cvpladın
    peki 1. soru icin yorumu olan varsa düsüncesini paylassın lütfen
     
  4. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    1. soru ise : mutfakta suyu aç soğuk bi su iç :P
     
  5. emre3200

    emre3200 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :D dolabı acıp soguk bi rakı icmek farz oldu :D
    son bisey daha carımın manevi deyeri ölcülemez ama nakit nekadar ederdi :D
    (36 lw 9 gaplı 30 - 40k sp lw glave-fire-light fll str) linin sos glavesi +6 ve +5 sos kıyafet set:D
    bide 2 başlı 42 lw sosu galiba +6 bunun critigi cok güzeldi ama! xD 15 20m ve kasadaki elixtrlar ıvır zıvır:D
     
  6. Cynosure

    Cynosure Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    rakı demee alkol demee :D bıraktım ztn teşvik etmeyin ^^ geçmiş olsun bu arada...
     
  7. emre3200

    emre3200 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saol cyn :D
     
  8. PhyLosHopia

    PhyLosHopia Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    642
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrencii :))
    Şehir:
    Alexandria (Stable)
    dostum git 6 TL ye 100m al :))) ve zararında karşılanmış olsun manevi acı çekmek istemiyorsan wizardını kas ve ilerde kendine full farm süper bi glavie char kas sorunun çözüldü :))
     
  9. Cynosure

    Cynosure Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    ff glavier kasmak zor iş ^^
     
  10. emre3200

    emre3200 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler emailini bilseydim ama gizli sorusunu bilmeseydim degisen bisey olurmuydu?
     
  11. serhat67

    serhat67 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    82
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Hayır emre kardeşim değişen birşey olmazda.Yani şu anda e-mailini bulmaya çalıştığın gibi gizli yanıtını arardın:D:D.Dediğim gibi değişen bişey yok.Char fiyatın için bi fiyat biçmek gerekirse 50tl kaybettin.Ama sakın bu seni üzmesin.Unutma ki her kaybın ardında bi tecrübe saklıdır.Hadi Oyunda başarılar dilerim