1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

'.'.'.'CabaLOnlinE Oynayan Arkadaşlar Buraya'.'.'.'


  1. Saian S.S

    Saian S.S   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.256
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    İşçi
    Şehir:
    OKM
    Cabal Online yle İlgili Sorularınızı Sorabilirsin Bekliorum Cool Cool
     
  2. ProblemMaker

    ProblemMaker Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    816
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    kardeş arkaşım önerdide silkroadı oyandıktan osnra çok kötü gelio Evil or Very Mad
     
  3. screamadle

    screamadle Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben Cabaldaki lvl 92 warrior'umu SRO'ta gold karşılığı takas bile yapıyorum Razz
     
  4. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    cabal cok süper oyunda beni sarmadı hiç bilgimyok bazı yüksek levelerın skıllerını gördüm dehsete düstüm adamlar cok kküçük çizgi film kahramanı gibi :mrgreen:
     
  5. Saian S.S

    Saian S.S   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.256
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    İşçi
    Şehir:
    OKM
    Bende 112 Lv. Warrior Skilleri Tam Tamına Ve İtemleri 99 (WA) +6 Satmak İstiorum 1 Aylık Premiumda Vardır Fiyatını SİZ Verin
    Ve Konu Sorular İçindir....Oynayanlar Sorularınızı Herzaman Bekliorum Cool
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    85 Lvl Vardı Wizard o ruina stationda o kadar çok yattım ki bıraktım oyunu :lol:
     
  7. XEM

    XEM Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    THİFT
    Şehir:
    WaterCity
    oyunda gördüğüne göre her skillin abartı effect i var :))))
     
  8. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    Ya onca zahmete katlanıp combo sklli ni çıkardım ama not enough sp gibi bişey yazıo. onu kullanmak için gerekli koşullar neler :lol:
     
  9. screamadle

    screamadle Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yaratık kes bir süre, hp'nin altındaki sarı bar dolsun sonra combonu yap Wink
     
  10. quest

    quest Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bir sorum olcak ben daha yeniyim.bu cabal da bana pk yapıyolar.sro daki gibi,ben pk yapamıyom nası yapcam.bide sinbad ın sihirli lambası gibi bir şey çıkdı :mrgreen: onu ne yapabilirim.saygılar
     
  11. Saian S.S

    Saian S.S   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.256
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    İşçi
    Şehir:
    OKM
    O Lambaya Sağ Tıkla Mouse ile Potion Yada Return Gibi Şeyler Çıkıor Şansın Varsa Daha Değerli Şeyler
     
  12. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    kardeş cevabın içn saol ama ben bi soru daha sorcam :lol: combo yaparken 2. yi yapıyorum miss yazıo daha hiç 2. kez yapmadım :lol:
     
  13. screamadle

    screamadle Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ortada tutmaya bak, renk kırmızı ise çok vurursun ama vuruş yüksekliği değil combo uzunluğu önemli ise ilk çubuk ile bitiş arasında tut comboyu skillerinide ona göre ayarla, yani kısa delay olsun Wink
     
  14. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    hmm ok zaten 4 tane skill var bazıları uzun :lol: saol...
     
  15. quest

    quest Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bir sorum daha olcak.pk nasıl yapabilirim :mrgreen: .saygılar
     
  16. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    sanırım bazı serverlarda savaş çıkıo :lol: orda kimi görürsen girişiyon. bide bi adama tıkla yukarda menü den pvp yi seç adam kabul ederse savaşırsınız :lol:
     
  17. Saian S.S

    Saian S.S   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.256
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    İşçi
    Şehir:
    OKM
    Miss Iskaladın Gibi Bişey Sana Direk Diyim Block Gibi Bİşi... Cool
     
  18. Saian S.S

    Saian S.S   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.256
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    İşçi
    Şehir:
    OKM
    Savaşıorsun.. Evet Ama Potion Basamıorsun....ve Süreli :lol:

    PVP De Genellikle Beyler Önce Üstte SarI bİR Bar Varr Onu Doldurunnn...Berserker Modeye Basın Comboya Basın Ve Skillere Tıkır Tıkır Basın Karşınızdaki Adam Yaşarsa bende Cabal Bilmiorum.... :mrgreen: :mrgreen:
     
  19. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    ben combo ya basıyorum sonra yaratığa vuruyo bi dahaki sefere bi daha basıom gri renkle miss yazıo. daha hiç 2. skill i vurmak nasip olmadı hep miss :lol:
     
  20. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    1. lwl atlamak kolaymı
    2.Kac lwla kdr 112 lwl fln :lolmuch: :lolmuch:
    3.Paralımı?
    4.Grafik nsl