1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

bye bye sro^^


  1. _AvRiL_

    _AvRiL_   nowayout rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.484
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    bir ara _AvRiL_ i satmıstım bir tanıdıga...bir boşluk hissettim içimde... sro da cok arkadasımı yalnız bırakmıstım..telefonlardan ve msn den surekli geri gel cagrıları yapıyorlardı..ve looper la bir donus yaptım arkadaslarımın yanına pasific e....
    [​IMG]
    sonra looper ı satıp eu char acmaya karar verdim gozumde hiçbirinin degeri yoktu ve ismini biraz samata olsun diye botseller koydum o zamanlar kucucuktu....
    [​IMG]

    gunden gune sevmeye baslamıstım keratayı.. lvl atladıkca daha cok sevdim ve looper ı unutturmustu bana....

    [​IMG]

    ne AvRiL ile ne de looper la kesmek nasip olmayan yarkan amcayı botseller la kesmiştim.. işte o gun botseller a ''benim charım'' dedim... bunun anlamı ne kadar buyuk bir bilseniz...

    [​IMG]

    ve birgun aklıma gelmeyen sey basıma gelmişti... guzelim botseller 80 lvl oldugunda ansızın elimden ucup gitmişti.. o gun silkroadda tattıgım en kotu acıydı o gunun acısı....


    aradan aylar gecti AvRiL i sattıgım arkadasla konustuk anlaştık ve avrili geri aldım ama okul bitene kadardı...

    [​IMG]

    ne gunlerim gecti avrille be inanın belli bir sureden sonra yaptıgınız char o kadar siz, ve siz o kadar o char gibi oluyorsunuz ki ne demek tam 2 sene onunla yatıp onunla kalkıyorsunuz...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ve işte ruyanın sonu gun geldi kapıma dayandı... okul bitti doktor olduk memleketimize... sro da gecen tam 3.5 sene acısıyla tatlısıyla,tartısması sevinciyle herseyiyle ayrıydı bu ruya.. _AvRiL_ gozumde benim cocugum gibi en guzel gunlerimin sahidiydi ve bitti...
    evet arkadaslar hepinize guzel gunler dilerim acısını da tatlısını da sevincini ve uzuntusunu de hoş karsılayın.. eninde sonunda hersey geciyor zaman geciyor.. hepiniz hakkınızı helal edin bu arada ilk silkroad forumum burası ben burda yetiştim degerini bilin bu forumun cidden...
     
  2. kahpehayat

    kahpehayat Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    442
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KsK ÇaRşI ALayıNa KaRşI
    Hacım ağlatıcaksın beni :'( vlla baya hzünlü ama neden bıraktın :(
     
  3. Tarantella

    Tarantella Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.490
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    can you feel me now?
    eheh duygulandım resmen.
    hayatında ve işinde başarılar..
     
  4. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen. :roll:

    Ya cidden charların değeri elden gittikten sonra daha çok anlaşılıyor ben sattığım tüm charları hala arıyorum. :roll: Mesleğin hayırlı uğurlu olsun, başarılar..
     
  5. xxxD4xxxfero

    xxxD4xxxfero Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise ögrencisi
    Şehir:
    Italya Termoli Rocca Sicura
    Yav varya duygusala bagladın Avril.Geçmiş olsun ama memlekete Doktor olmakta iidir.Hakkımız helal olsun eger warsa.
     
  6. BlackLighT

    BlackLighT Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Status:GhosT
    abi ne güzel doktor olmuşun silkroadda kaybetmiş olabilirsin ama güzel bi hayat bekliyor seni :wink1:
     
  7. _UzZy_

    _UzZy_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    313
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Eğer SRO Çok Bağımlılık Yapsaydı Bu Abimiz DOktor Olamazdı Yani isteyince Herşey Oluyor Hüzünlendim
     
  8. UrbanChaos

    UrbanChaos Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    388
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya.
    Duygusal Moda Girdim Be Hacu Naptn :S Neyse İnşallah Güzel bir Kariyer Yaparsın Başarılar :thumbsup: :muck:
     
  9. BOSPHORUS

    BOSPHORUS   nowayout rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iris
    talhacım iyi kötü günlerimiz geçti, birbirimizi kırmış olabiliriz 3 günlük dünyada yapılmaması gerekeken şeyler bunlar, ama seni ne kadar çok sevdiğimi umarım biliyosundur,sana bundan sonraki hayatında başarılar ve mutluluklar diliyorum...tel numaram silmediysen sende var ararsan son kez sesini duymak isterim, yada pm at ben seni ararım sorun değil...varsa hakkımı helal ediyorum sende helal et...

    kendine iyi bak kardeşim inşallah görüşürüz...
     
  10. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    hobaaaa okurken gözlerim doldu talha çok kötü yaptın beni lakin en sevindiğim doktor olup çıkman en güzelide bu zati diploman hayırlı olsun şimdiden nice hastaları iyi etmen herşeyin kalbine göre olması dileğiyle sağlık sıhhat hemen ardından sınırsız para diliyorum sana bizler buradayız aynen devam ediyoruz öpüyorum gözlerinden canımcım.
     
  11. TurkLider

    TurkLider Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    351
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Halen Öğrençii
    Şehir:
    DünYa Bnm...
    abii Bende üzüldüm talha abi yhaa şşimdii :( BasarıLar diLerm abi ama kücük cocukları ncanını fazla acıtma yhaa inne vurma fazla bana cok vurmusları her zaman s0vmUsmdr :mrgreen: basarıLar abi
     
  12. __Thieves__

    __Thieves__ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    oyunu bıraktıgına uzuldum :( meslegınde basarılar inş cok basarılı olursun..
     
  13. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Talhacım, bu lanet illetten kurtulduğun için seni tebrik mi etmeliyim bilemiyorum ama iş ve çalışma hayatında başarılar dilerim.

    Türkiye'mizin parlak doktorlarından birisi olarak seni görmeyi can-ı gönülden isterim.

    Aşk + iş hayatında başarılar :thumbsup:
     
  14. Audrey

    Audrey Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.800
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    HighSchool
    Şehir:
    SaGoLeRa
    ne yani sen 80 lvl charı okul sonuna kdr aldın 90lvl yaptın ve bunu bedavaya yaptın ?? wow x) istersen beniimkinide veriyim *)
     
  15. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :) Çok hoş bir veda olmuş Kankam benim tam sana yakışan bir veda, yeni mesleğinde ve hayatında her daim mutlu olmanı diliyorum, işler sıkmaya başladığı ve eğlence aradığın zaman sroya dönüceğin günü sabırsızlıkla bekliyecem.
    Botsellerin hikayesinde bir resimde ikimiz yarkan amcayı ziyaret etmişiz yerde güneşleniyoruz :) wahh ne günlerdi yav:(
     
  16. TitusPullo

    TitusPullo Aileden rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.355
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-
    SRO bıraktığın için üzüldüm. Gerçekten vakit geçirmek için , dostluk , arkadaşlık olarak harika bir oyundu.Ama Doktor olup mesleğini eline almanda şahsen sevindirdi beni. Hayırlısı olsun. Hayatta başarılar dilerim. Aşkda , İş'de. Umarım iyi şans hep seninle olur.
     
  17. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Talha abicim beni beleşe kasmıştın hatırladın mı hakkını helal et abi.Bnim varsa helal olsun.
    Gerçekten abi çok duygulandım duygulandık..Seni seviyorum abi :| :| :cry: :cry:
     
  18. By_41_Lee

    By_41_Lee Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fuuş(*_*) :-)
    Şehir:
    Düş Sokağı Sakinler
    Allah çarpsın aglıyodum
     
  19. _DreaMTurK_

    _DreaMTurK_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    477
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kocaeli
    aBİ Naptın sen Ya Ağlattın Hafifden de Fon müziği koysaydın buna Üfff Süper Süper Eline Emeğine Sağlık Bu arada Doktor lugun Hayırlı Olsun Abi ^^
     
  20. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    Ya çok hüzünlü yazmışsın duygulandığım kesin vede bu oyunu bıraktığın iyi olmuş kesinlikle hayatın ön planda olmalı sadece bir oyun olduğunu hobby için oynadığımızı kimse unutmamalı