1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Bugün Okulda Olan Bir Olay ..


  1. AbSoLuT_ZeRo

    AbSoLuT_ZeRo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    919
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci ..
    Arkadaşlar bugün 5-6. dersimiz edebiyattı edebiyat dersimize müdür yardımcısı giriyor işleri olduğundan dolayı biraz geç geldi, bir kız arkadaşım var babası öğretmen, müdür yardımcısıyla tanışıyorlar. O kız arkadaşım sınıfın önünde mesajlaşırken yakalandı telefonunu aldı sonra derse girdi masanın üstüne bıraktı telefonu sonra ilk ders bitti kitaplarını topladı döndü baktı bişey kaldımı diye gördü telefonu ama almadı unuttum ayağına yattı ve bunu sırf babasıyla yakın arkadaş oldukları için yaptı adım gibi eminim. Olurda benimde telefonumda alınırsa şikayet etmeyi düşünüyorum ayrım yaptıklarını söylemek istiyorum, sizce haklı mıyım ?
     
  2. SilentLord

    SilentLord Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tokyo
    Haklısın bence x)
    Ha bu arada bende bugün hocaya telefonumu kaptırdım.Ama saolsun son ders verdi geri x)
     
  3. AbSoLuT_ZeRo

    AbSoLuT_ZeRo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    919
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci ..
    hocasına göre değişiyor o ya bazıları vermez şanslıymışsın :rolleyes1:
     
  4. MrCrossover

    MrCrossover Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles
    Yahu nedir bu telefon gizleme ekşını ?

    Biz hocaya veriyoruz ders sonu bize veriyor. Mesaj gelirse kendi okuyor sadece :twisted:
     
  5. AbSoLuT_ZeRo

    AbSoLuT_ZeRo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    919
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci ..
    ben okula telefon götürmüyorum kafam rahat :mrgreen:
     
  6. Kobe

    Kobe Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.802
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bizim okulda serbest derste kapalı olmak şartıyla :lol: :twisted: Çalmadıkça hatta çalsa bile almıyorlar. Hoca arkadaşın telefonu almıştı derste başka birinin elinde görünce. Gizli numaradan çaldırmıştım telefonunu hoca şaşırdı (:
     
  7. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Benim annemde öğretmen bizim edebiyat hocasıyla arkadaşlar aynısını banada yapıyor hep hatta sınavda 2 sorunun cevabını vermişti. :mrgreen:
     
  8. AbSoLuT_ZeRo

    AbSoLuT_ZeRo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    919
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci ..
    hangi okul merak ettim :twisted:
     
  9. TurKKillS

    TurKKillS Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    4.662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çevre Mühendisliği.
    Şehir:
    geriden...
    vay vay :twisted: :mrgreen:
     
  10. BurakK*

    BurakK* Buralıyım rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.225
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sözlük (:
    Bence haklısın ama şikayet etsen ne olucak ki en fazla telefonu'nu alırsın o kadar zaten velinle gitsen aynı muameleyi görüceksin
    annemizin öğretmen olması lazımmış :mrgreen:
     
  11. die4ever

    die4ever Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    659
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Haklılıgı bi yana bırak Hatır işleri tabiki olur dersine giren bir hoca ise bunu söyledigin için sana takabilir kıl biri ise degilse söylemen iyi olur :)
     
  12. AbSoLuT_ZeRo

    AbSoLuT_ZeRo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    919
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci ..
    dayımla gitsem dayanamaz çakar kafayı zaten öğrencilere karşı çok artist ama velinle gelince süt kesiliyo çok şerefsiz bi müdür yardımcısı :mrgreen:
     
  13. Wajuka

    Wajuka Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.348
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci,Lise-3
    Şehir:
    Kagoshima/Japonya
    Sonuna kadar haklısın.
    Ancak bu yaşıma geldim,Onca okul okudum hiç bir öğrencinin haklı çıktığını görmedim.Heleki sözü edilen kişi müdür yardımcısı.Bilmem sizin oralarda işler nasıl?
     
  14. Fahmlugat

    Fahmlugat Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.129
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Cehennem^^
    Bnde teli kaptrdm ama 1 haftadır alamyrm :)
    Teli okulun Peşmerge lakaplı öğretmeni aldı :mrgreen:
    Yarn peder gelcek verceklermiş :P
    PS:Haklısın
     
  15. Stephanos

    Stephanos Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Okullar da ayrımcılık var şovenizm var ne ararsan var
    Eğitim kalitesini ( sözde ) yükseltmek iddiasıyla öğrencilerden bağış yardım katkı payı adı altında "zorunlu olarak" alınan ve okul giderlerinde kullanılmayıp öğretmenlerin giderlerinde kullanılıyor...Herşey düzmece..;,)
     
  16. WingsOfWind

    WingsOfWind Old School olduser rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.250
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Bilgisayar Müh.(Öğr.)
    nerdeyse her gün para toplayacak bizimkiler utanma arlanma yok
    masa tenisi masası için para topladılar 1 sene oldu masa yok :lol:
     
  17. DaWixed

    DaWixed   nowayout rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hocalarla takışmayın, zararını çekersiniz :wink1:
     
  18. Baha i

    Baha i Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
    Ben daha öğrencinin haklı olduğunu bilmem nerde kaypaklık nerde boş işler hep peşinden koşarlar boş bi nesil geliyo diyorum e sen böyle dersen olurmu diyolar..
    Oğlum diyorum günde 5 dk su gorduklerinizi tekrar edin diyorum hiçç adamın umrunda değil hocalarla takışmayı matah sanan saygının s sini ahlakın a sını almamış bir nesil geliyor hadi Adam bilir biraz haylaz olur amena ama hem boş hem terbiyesiz hem hiç bir üretim sağlamıyorlar. bu sigara içme yada telefonla gelme konusu değil..
    45 dk ders var adam 45 dakkasında da mesaj çekiyor.
    Yalan desen Öğrenci milleti kadar yalancısını bulamasın Öğretmenleri birbirine düşürüyorlar yok hocam şu hoca boyle dedi su hoca soyle dedi.
    Standart sudur Ön tarafta 5 keşi vardır kurtarılabilecek nesil diğerleri Üretim fazlası Toplum eksiğidir.Hiç umrunda değildir hiç bir şey diyorum bendemi böyleydim acaba diye ne bilim benim 8 senem yatılı okullarda geçti ama gel görki Ya nesil çok değişmiş ya ben sürekli suç hocalardadır. hep hocalardadır daha ben öğrencinin ben haksızım hocam dedigini duymamısımdır.
    ama anlamadıkları şey Öğretmenin hiç bir çıkarı yoktur.oğlum sus paşam yapma etme demekle 45 dakkayı harçatırlar sonrada dersi kaynattık derler hiç bir araştırma geliştirme disiplin terbiye yok.
    Şunu öğrenelim bunu böyle yapalım onu bırak bir kere oğlum şu konuya hazırlanın der hoca hazırlanarak gelen görmedim.
    bu süreç içinde artık hoca "yeter" noktasına gelir ve süreç sonunda O içindeki şevk öğretme istegi alt üst olmustur.Dersi anlatır anlatır çıkar gene ne oldu hoca kötü olur uyuz olur bu adam bir şey bilmiyor olur.
    Bir de zeki geçinen kısım vardır.Daha adam İntegral de hacim alan hesaplayamaz onu geçtim İntegralin ne oldugunu bilmez sayısal lise son öğrencisi ama Tübitakdan cıkan soruları getirir. Çözdünmü ha Bak hoca bilir olur biraz tökezlersen TÜBİTAK sorusunda bu adam bir şey bilmiyo olur.
    Eğitim psikolojisinde gösterilenlerin hepsi yalandır. Öğrenciye yüz verdinmi bir parmak atmadıgı kalır ama o parmak atılan hoca iyi hoca olur.
    2. eğitim sistemi öyle bir çarpıktırki lise 1 deki öğrenci temeli alamadan gelir ve Tam sayılada ne toplama bilir ne Çıkarma sınıfın yüzde 80 negatif sayılardan negatif sayıları çıkartamaz. tabi süreç böyle olunca ileri safhadaki lise 1 düzeyi matematik konularından bir haber olur ve yapamaz
    ama suc kımdedir tahmin edin gene hocadadır.
    Terbiye ahlak yoksunu üretme kabızı bir topluluk yetişir İsyankarlığı ve sert adam görünüşünü severler. ama bilmezlerki güç bilgidir.
    Hep kendi kafalarında bir süreç vardır onun dışında kalan yalan yada yanlıştır.
    Oğlum bu sınavda çıkacak dersin orda sen öğrenciyi düşünürsün zayıf almasınd diye bir haftadır tekrar ettigim soru sınavda cıkar hocam bu ne biz böyle şey görmedik diyen kısım vardır.
    Öğrencinin Motive etmek amaçlı +20 veririsin 1 alır hala umrunda olmaz ben ne olacam benim sonum ne olacak demez.
    vseayre vsesayre vesayre yüzde 80 böyledir şaşmaz :D
    Bu annesini tanıyo babasıyla arkadaş olayı değildir.
    basit ve bariz bir kurall vardır(okula telefon getirmek yasaktır.) bunuda hala 15 senedir anlayamayan bir Sosyolojik atık kısım vardır anlayabilmiş değildir. bu birinin telefonunu alıp geri verdiyse seninde o telefonu okula getirme hakkına sahip oldugun anlamına gelmez.
     
  19. PHR34|<

    PHR34|< Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.000
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sımdılık Kafasına Gore Takılıyo
    Şehir:
    Avatarımı Çalanın Çocugu Olmasın xD
    Takılma By Detaylara ^^

    Telefonu ALıcak Enınde Sonunda Verıcek Ders Sonu Haa Gun Sonu ^^
     
  20. ExtacyOfGold_

    ExtacyOfGold_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    401
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Hönk.