Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
4.861
Beğeniler
86
Doğuş Otomotiv Bugatti Veyron tanıtım toplantısı-İstanbul Ortaköy Bentley Showroom
SAATTE 300 KİLOMETRE HIZA 16.8 SANİYEDE ULAŞAN 16 SİLİNDİRLİ BUGATTI VEYRON TÜRKİYE’DE 2.4 MİLYON EURO’DAN SATIŞA SUNULDU
Dünyanın en pahalı seri üretim spor otomobili olarak tanımlanan Bugatti Veyron 16.4, 2.4 milyon Euro’dan başlayan satış fiyatlarıyla Türkiye’deki lüks ve süper spor tarzı otomobilseverlerin beğenisine sunuluyor. Genel Merkezi Fransa’nın Molsheim kentinde bulunan Bugatti Automobiles S.A.S. şirketi adına Türkiye genelinde tanıtım, pazarlama ve satış aracılığı faaliyetlerini yürüten Doğuş Otomotiv-Bugatti, VIP test sürüşleri düzenleyerek ilk etapta 7 özel müşterisini Bugatti Veyron markasıyla tanıştıracak.
Bugatti Satış-Pazarlama ve Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Alasdair Stewart, Fransa’nın Molsheim kentinde üretilen Bugatti Veyron 16.4 ailesinin Türkiye pazarına sunulmasıyla ilgili olarak düzenlenen tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, “Dünyanın en önemli lüks, elit ve süper spor otomobil üreticisi Bugatti model ailesini, Doğuş Otomotiv gibi bölgesel anlamda büyük ve etkin bir güce sahip otomotiv konusunda tecrübeli bir grup ile işbirliği yaparak Türkiye’de satışa sunmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
Öncelikli olarak düzenlenecek test sürüşleriyle Bugatti sahibi olma potansiyeli taşıdığına inandığımız VIP müşterilerimize Bugatti markasını daha yakından tanıtmayı hedefliyoruz. İlerleyen süreçte ise Bugatti’nin merkezini ve üretim felsefesini daha yakından tanımaları ve aracın tarihini hissetmeleri için Fransa’ya davet gerçekleştireceğiz” dedi.
Bugatti’nin Volkswagen AG çatısı altına girdikten sonra yeniden doğduğuna ve Türkiye’de Doğuş Otomotiv-Bugatti işbirliğinin hayata geçmesiyle 19 ülkede toplam 35 temsilciliğe ulaştıklarını belirten Stewart, “İlk olarak 2006 yılında satışa sunduğumuz Bugatti Veyron 16.4 model ailesinden bugüne kadar 250 adet siparişe ulaştık ki bu miktar, sadece 300 adet üretilecek olan Bugatti Veyron 16.4’ün üretim kotasının büyük bir kısmını doldurduğumuzu çok açık ve gurur verici bir tabloyla ortaya koyuyor” dedi.
Doğuş Otomotiv-Bugatti Genel Müdürü Gino Bottaro ise, toplantıda yaptığı konuşmada,
2006 yılında seri üretimine geçilen Bugatti 16.4 Veyron’un 2 adet V8 motorun birleştirilmesiyle oluşan 8.0 litrelik 16 silindirli W16 turbo motorunun performans değerleriyle ön plana çıktığına dikkat çeken Bottaro, “1001 HP güç ve 1250 Nm tork üreten Bugatti Veyron, 2,5 saniyede 0–100 km/saat hızlanmasını tamamlayabiliyor.
Statik konumdan 300 km/saat hıza 16.8 saniyede çıkan ve azami 407 km/saat hıza erişen, dört tekerlekten çekişli Bugatti Veyron’da DSG tipi 7 ileri şanzıman bulunuyor. Bugatti Vayron'un en çarpıcı özelliği 300 km/saat'lik hıza sadece 16.8 saniye gibi kısa bir sürede ulaşıyor olmasıdır. Bu performansı düşündüğünüzde; Bugatti’nin ne kadar özel bir marka olduğunu açıkça görmek mümkündür. Bugatti’de üretilen araçların tamamı kişiye özel üretiliyor. Doğuş Otomotiv-Bugatti olarak 2009 yılı kotamız sadece 1 adet Bugatti Veyron” şeklinde konuştu.
Anahtar teslim satış fiyatı 2,4 milyon Euro’dan başlayan Bugatti Veyron 16.4’ün ilk araç teslimi 2009 yılında gerçekleştirilecek. Spor Bugatti’nin Veyron model ailesinin yaz aylarında tanıtılan ve üstü açık kullanım imkanı sağlayan yeni versiyonu da sipariş alınmaya başlanan modeller arasına girdi.
150 adet üretilen ve 2009 yılının Mart ayından itibaren Türk müşterilere teslim edilmeye başlanacak olan Bugatti Veyron 1.6 Grand Sport, Batı Avrupa pazarlarında vergi hariç 1.4 milyon Euro’dan, Türkiye’de ise vergi dahil 3 milyon Euro’dan satışa sunuluyor.
Yeni güvenlik donanımları ile donatılan Veyron 16.4 Grand Sport, dünyanın en hızlı ve en heyecan verici roadster’ı olmasıyla ön plana çıkıyor.
Yağmur yağdığında tavanı otomatik olarak kapanan ve gösterge panelinde azami hızı 280 mil/saat [450,5 km/saat] olarak belirtilen Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport, tavan açıkken 360 km/saat, tavan kapalıyken ise 407 km/saat azami hıza erişebiliyor. [Gösterge Paneli: Sol üstte yağ göstergesi, sol altta beygir gücü göstergesi, ortada motor devri göstergesi, sağ üstte benzin göstergesi, sağ altta mil/saat göstergesi]
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Ps:Şanslı 7 kişi test drive yapmış Bugatti ile of adamlar ne şanslı bizi içeri almazlar heralde test drive için :lol:
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.490
Beğeniler
1.636
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
3 gösterge var.

1) bar basıncı mı ?
2) devir saati mi ? ki 6500de redline başlıyor saçmalık mı bu şaka mı ?
3) km mi mph mı ?
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
4.861
Beğeniler
86
extraloob demiş ki:
3 gösterge var.

1) bar basıncı mı ?
2) devir saati mi ? ki 6500de redline başlıyor saçmalık mı bu şaka mı ?
3) km mi mph mı ?
1.Beygir(HP)
3.MPH
2.yi anlamadım nereye kastettin soru:

şu ortadakini diyorsan evet o olması lazım.
 
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.490
Beğeniler
1.636
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
Triptonic demiş ki:
extraloob demiş ki:
3 gösterge var.

1) bar basıncı mı ?
2) devir saati mi ? ki 6500de redline başlıyor saçmalık mı bu şaka mı ?
3) km mi mph mı ?
1.Beygir(HP)
3.MPH
2.yi anlamadım nereye kastettin soru:

şu ortadakini diyorsan evet o olması lazım.
hacım fena sallamışsın yaa 1000 HP mi bu makina şimdi summer5:

evet mph mış şimdi farkettim.

2yi nasıl anlamıyorsun ortada ki dev gibi kadran nedir devir saaityse ne saçmalık 6500de redline başlıyor standart bir de ferrariye bakalım.

 
Kayıt
8 Ağustos 2008
Mesajlar
1.878
Beğeniler
0
yaw abi bu arabada ferrarinin 2 deviri bunu 1.7 deviri falan bence normal.
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
4.861
Beğeniler
86
extraloob demiş ki:
Triptonic demiş ki:
extraloob demiş ki:
3 gösterge var.

1) bar basıncı mı ?
2) devir saati mi ? ki 6500de redline başlıyor saçmalık mı bu şaka mı ?
3) km mi mph mı ?
1.Beygir(HP)
3.MPH
2.yi anlamadım nereye kastettin soru:

şu ortadakini diyorsan evet o olması lazım.
hacım fena sallamışsın yaa 1000 HP mi bu makina şimdi summer5:

evet mph mış şimdi farkettim.

2yi nasıl anlamıyorsun ortada ki dev gibi kadran nedir devir saaityse ne saçmalık 6500de redline başlıyor standart bir de ferrariye bakalım.

ne sallaması abi buyur bak http://tr.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron [horny21

kendi sitesinden de bakabilirsin 8)

eLempTRa demiş ki:
yaw abi bu arabada ferrarinin 2 deviri bunu 1.7 deviri falan bence normal.
işte bu be teşekkür ederim bro :thumbsup:
 
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.490
Beğeniler
1.636
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
haklıymışsın 1001 HP imiş waşşş hp de kadran oldu ya helal olsun artık neutral1
 
Kayıt
8 Ağustos 2008
Mesajlar
1.878
Beğeniler
0
Ne demek brom :) Yanlız bizim arabadaki butun kadran sayıları toplamının 3 katı 1001 etmiyor bu arabada beygir 1001.Sahane bi alet.
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
4.861
Beğeniler
86
eLempTRa demiş ki:
Ne demek brom :) Yanlız bizim arabadaki butun kadran sayıları toplamının 3 katı 1001 etmiyor bu arabada beygir 1001.Sahane bi alet.
arabanız ne bro merak ettim şimdi soru:
 
Yukarı Alt