1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Buda Benim Tır


  1. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    Birgün bakkala gittim bi baktım 250 ykr a tır aldım şekerlerini de dağıttım... sonra 2 tane daha aldım... ve bu hale getirdim :mrgreen: aslında hepsinin kafası vardı Shmitz treylere çevirmek için çıkardım bi kamyonuda ortadan 2 ye kırdım tır haline getirdim küçük bişey olarak sonrada ortadan uhuyla,prittle ve bant ile yapıştırdım işte son hali :mrgreen:
    http://img87.yukle.tc/image.php?id=1977cx.JPG
    http://img87.yukle.tc/image.php?id=2996mm.JPG
    http://img87.yukle.tc/image.php?id=3108xx.JPG
     
  2. ReAcTiVe

    ReAcTiVe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.284
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Lise
    ne yapmaya çalıştın anlamadım...
    Rolling Eyes
     
  3. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    Yani tırı değerlendirdim ve ilginç birşey çıktı ortaya :mrgreen:
     
  4. ReAcTiVe

    ReAcTiVe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.284
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Lise
    kusur bakma bende resimler gözükmüyo... sadece imageshack linkleri gözüküyo
     
  5. iCe_diVe

    iCe_diVe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.540
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Eskişehir
    +1
     
  6. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    Resimler gözükmüyomu haa tırın markası Peterbilt 1300w American Type Truck :lolmuch: Cool Cool
     
  7. iCe_diVe

    iCe_diVe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.540
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Eskişehir
    resimLer gözükmüo Confused
     
  8. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    Yaw bu aralar ttnette bişi mi var(daha doğrusu hep varda) resimleri göstermiyo??
     
  9. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    biz resimLeri göremioz sen markasını sölüyon LoL :mrgreen:
     
  10. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    hehehe...
     
  11. TascH

    TascH Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    270
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende göremedim resimleri nerden cıktı markalar yaw :mrgreen:
     
  12. AmiP

    AmiP Old School olduser rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bakırköy Ataköy High School
    bunu yapmaktaki amacın neydi :mrgreen:
     
  13. beytobond4

    beytobond4 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    hiç komik deil
     
  14. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    Zaten burasıda sade komik resim bölmü değil başlığa bakmadan bir daha girme istersen bölümlere Wink
     
  15. beytobond4

    beytobond4 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    557
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    yok hep komik resimlerle topic açtığından böle şeleree alışamadık hepsi komik sanıyoz Neutral
     
  16. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    Hahah bir an güldüm kardeş yaw napayım bulamıyorum artık bide testten geçiriyom komik deilse koyamıyom bende bunu koyam dedim :mrgreen: :mrgreen:
     
  17. DaNG3R

    DaNG3R Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    648
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ExTraLooB
    interasting bişi olmuş
     
  18. Cobalt

    Cobalt Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.506
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    X:-3776 Y:1013
  19. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    O tırı ben yapmak için kafayı yieyecektim kasalar kadar uzundu sonra onu makasla oradan 2 ye kaestim fazla parçaları aldım bandla yapıştırdım + pritt bu şekil oldu