1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

Bu nasıl bi rezillik ya !


  1. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    İyice cıvkını çıkardılar böle b*ktan bişey hiç bi onlıne oyunda yok.Sözde serverde yer var ama zorla zorla girmiyo...3 saat zorla 5 saat zorla oyuna almıyo varmı böle bişey yaw..Bu yeni oyuna girme sistemi ile sronun iyice b*ku çıktı..Şu lanet olası charları bi alan çıksa bi daha üstüne para verseler oynamam bu oyunu...1 chara pre aldım 2 chara aldım daha kaç chara alacam..İyice paraya dayandı ez*k oyun

    [​IMG]
     
  2. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    İyimiş bakan çok yorum yapaan yok demekki presi biten bittigi anda basacak parayı buluyo yada hemen girebiliyolar :(
     
  3. CriminaL*

    CriminaL* Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bir Bilsem ...
    Sakin Ol Dostum ^^ Sat Charları Oynama Sövüp Saymanın Bi Alemi Yok 3 Günlük Dünyada.
     
  4. ShapeShifter

    ShapeShifter Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    776
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilişim teknolojileri.
    Şehir:
    ALLAH KİTAP KARŞIYAKA !
    para vermiyosalar oynama dedğin gibi :wink1: bu bi nevi kumar oynu kardeşim.. !
     
  5. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    anlıyom hacımda deli gibi para harcıyoz charlara lanet olsun dünya kadar para harcayıp 100 char yaptım şimdi pre bitince alamayınca böle rezillik yaşıyoz hak mı bu yani..chara 4k dan fazla silk almışım bu güne kadar ve almaya devam etmessem durum bu :!!&%&!
     
  6. BlackMamba24

    BlackMamba24 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    580
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen dostum aynı durumdayım oyuna arkadaşlarımı çagırıyorum ama başlayamıyorlarki :) bu nasıl oyun diyip geçiyorlar haklılar fck joymax !
     
  7. CriminaL*

    CriminaL* Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bir Bilsem ...
    Sende Sakin Ol Dostum. İnşallah Yetkililer fc* yazısına bişi demez.
     
  8. infusserabLe

    infusserabLe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.069
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    10YD/A Köşedeki Sıra ;)
    biraz sakin olamaya çalış o sorun yepimizde var haftalar önceden konuşuluyordu zaten içimizden bazılarının çok parası olupta pre basmış basmamış bizi ilgilendirmez herkez kendisi için oynuyor bu oyunu unutma ^^ :thumbsup:
     
  9. BurdurLee

    BurdurLee Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.176
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    R0C MOUNTAİN hehehe^^
    :headbang:
     
  10. eLempTRa

    eLempTRa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kac tane cahr kasıyorsunki 30 cahr birden aksmıcaksın zaten pre en yuksek charına alıcaksın tek onu akscan 1 ay da biriktiremiormusun 30 tl en azından parası olan basar olmayan basmaz oynamasın hala sro oynayıp beleş beleş diye giden varsa oynamasın.
    Ps:(kannımca)
     
  11. eLempTRa

    eLempTRa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    iki kere yazmışım
    Ps:Edit.
     
  12. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hahahah len ezik antropoza mı girdin bu yaşta :D
     
  13. OmR

    OmR Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    millet isyanlarda tabi :D
     
  14. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    cihancım ne demek bu..düşünde yaz bi zahmet :xD


    100 char var 83 char var 67 wizard var 70 warrior var ezük sp li charlar var alayını açsam pc çok rahat kaldırıyo ama lanet olası oyun almıyoo :(( bide an geldi 300 silki kumara yatırdıgım oldu :xD
     
  15. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    muhauahuha ezzikkk seni dedim ya yavrucum sana senin ilacını ben biliyorum sadece :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
     
  16. chipshajen

    chipshajen Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.228
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pluto farkı .. bende uğraşıyorum
     
  17. Temet Nosce

    Temet Nosce   globalmod rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.301
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Boston/Massachusetts
    extraloob:''Paran varsa oynuyacaksın'' ^^
     
  18. atababa

    atababa Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bazen eksik gösteriyo rev6 da kafana takma