1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Böyle Bişi Olabilirmi (cevabı geldi)


  1. cheng_xiao

    cheng_xiao Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris
    burda gördüğünüz gibi benim charla en baştan o adamla daldık adamda zerk falan yok 47 lvl öldürdüğü zaman partysinede girdim baktım.bende var en başından sonuna kadar boşalttım urunun üstüne başka kimsene yok
    [​IMG]
    adamda hala zerk yok ve hala kimse yok
    [​IMG]
    aynen devam
    [​IMG]
    öldü nerdeyse ve kimse yok bi ben bi o
    [​IMG]

    son resmi sinirden çekemedim adam 47 lvl ben 69 adamda zerk bile yok ben baştan sona zerke girdim uruya ama elimden aldı nası oldu bu olay legend 2 yele yeni bişeymi geldi Evil or Very Mad
     
  2. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    eger yanıltmalı soruysa cevap 47 glavie.ama gercek sorduysan 69 extraokk
     
  3. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    DIIIIIIIIIIIIIITTT Yanlış cvp

    Ben kestim çıplak ellerimlen. :lolmuch: :mrgreen:
     
  4. Nervous_

    Nervous_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci..
    47 lvl 69 luqun partysındeyse 47 lık kesmıs dıye gozukuyodur
     
  5. cheng_xiao

    cheng_xiao Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris
    party yok ikiside partyde değil
     
  6. DaWixed

    DaWixed   nowayout rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Mantıken 69
     
  7. Nervous_

    Nervous_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci..
    sen kesmıssındır ozaman cıplak elle :mrgreen:
     
  8. balrog

    balrog Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    서울
    69 lvl nuker kesmesı gerekır ama eyer nuker orda hata kaza dc yada sacma bı sekılde eşşek cennetine gıtıyse ozaman 47 lvl kesmıs ola bılır
     
  9. HeLL_SpY

    HeLL_SpY Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Master~Coder~Desing
    Şehir:
    €xTRaßooß
    :mrgreen: AyNeN
     
  10. MoonLife

    MoonLife Buralıyım rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.888
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mantıken 69 lvl kesmiştir
     
  11. cheng_xiao

    cheng_xiao Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris
    ahanda cevap 47 lvl adam nası oluyoda elinden alıyo anlamadım
     
  12. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    jm nin hiç bir işi düzgün olmadığı için Unique lerde boyle enterasanlıklar olabiliyo dün bende isy a %40 kesilmişken gittim blade charla aldım nukerden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  13. cheng_xiao

    cheng_xiao Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris
    böyle tuhaflıklar benimi bulur yav :lol: ne garip iştir bu
     
  14. JuNioRKinG

    JuNioRKinG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HİÇ KİMSE M.K ATATÜRK Olamaz yanlızca onun izinden
    Zuhahaa ordaki parti yazışmalarını okudum :mrgreen: :mrgreen:
     
  15. Leet1

    Leet1 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.906
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    saçmalık:D
     
  16. Cynosure

    Cynosure Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    sen çok eziksin o zaman o adam nukerse alırsenden
     
  17. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hata olmuş yaratığa en son vurana vermiş büyük bi ihtimal.
     
  18. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    son anda seni party den atmıs oLmasn Eger aynı pt de iseniz ?_?
     
  19. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    Partyden attı fln bu işleri geçin ya Jm nin aptallığı işte normalde nukerin isminin yazması imkansız ama arada boyle mallıklar oluyo
     
  20. cheng_xiao

    cheng_xiao Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris
    ne nukeri adam nuker bile değil glavieci hemde gördüğünüz gibi zerke bile basmıyo bende basılı + pt falanda yok bi tek ikimiz sonuna kadar