1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Bow Character Yapılandırma Yardım


  1. jacksparow

    jacksparow Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    165
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar yeni bi char açıcam ve bu bow olacak ama şu sorunum var.
    1) Full str Bow mu
    2) Hybırd Bow mu 7-1 yoksa 5-1 mi
    Kararsız kaldım bi yardımcı olurmusunuz.
     
  2. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    full str bow
     
  3. Narcisse

    Narcisse Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    612
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    7-1 bow aç arkadaş seri katil gibidir bide armor oldun mu varya Cool Cool Cool extraokk
     
  4. jacksparow

    jacksparow Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    165
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar biraz daha yardım lütfen...
    7-1 ve 5-1 arasında ne gibi farklar vardır.
     
  5. DARK_

    DARK_ Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Ekim 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bence full str olup gar giymelisin.En güzeli odur.Benim bildiğim extraokk
     
  6. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    bowdan çıkacak en mantıklı yapılandırma full str dir 2 str 1 int de yapılıyor şu aralar üstüne pretector giyiyosun full int nuker gibi mag. defans full str glavier gibi physical defansın olduğu iddaa ediliyor lightning el yakma ve cold la ilerlyolar benm pek gözüm tutmadı ama pvp lerde full str den çok daha fazla vuruylar ve indiriyolar
     
  7. NighTwaLkeR

    NighTwaLkeR Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.968
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Go To HeLL!
    bu biraz da senin tercihine baglı eger sen hem tank olayım termınator gıbı ortada gezıyım mılletıde crıtıclerle urkitiyim istiyosan bence full str bow ol :mrgreen: ama eger damage yuksek olsun fazla hp gerek yok nası olsa bow uzaktan calısıyo uzerımede protector set dızer keyfıme bakarım dıyorsan 7int 1 str hybrid boow sana tavsiyem 7int 1 str bow yapılandırmasını da tweetynınkınden bakablrsn guzel gercekten (ama 90a gore cevırerk)
    her ıkı yapılandırmada da imbue fire secersen iyi olur full str bow olucam dersen cold30-fire90-pac90-light70 tavsiiye ederim kahvekeyfi
     
  8. RollsRoyce

    RollsRoyce   rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    Full Str Fire olmalısın bence Bowun hybırdı full inti olmaz zaten hybird veya int olsan zaten forcedeki nukeleri kullancaksın bence bowman olupta int olmaz biraz enterasan olur Silkroadda zor görülen bir bowman buildi olur Str Bow olursan hep unıglerde basarı hemde pvpde basarılı olursun
     
  9. ReAcTiVe

    ReAcTiVe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.284
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Lise
  10. jacksparow

    jacksparow Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    165
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar yardımlarınız için çok saolun kararımı Full Str Bow da karar verdim hepinize çok teşekkür ederim :santa: :santa: