1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Bot süresi


  1. MUSTAFA16

    MUSTAFA16 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Bottayken 1 kredilik yani 2 saatlik dilimin nsl gittiğini göremiyorum.Sürekli bu şekilde gösteremiyomu; 2 saat,1 saat 53 dk, 1 saat 23 dk, 32 dk. vs vs... Bide "Show bot login info" yeri işaretli göstermesi gerekiyo ama sürekli göstermiyo.Sadece login olursam gösterio.Bi cvp yazarsanız seviniirm..!
     
  2. recon

    recon Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    625
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Thieft
    Ön Bilgi:
    Botunuz, oyuna botla girdiğiniz sürece kredi harcamaktadır. Bot kullanıcı adı ve şifrenizi kayıtlı değilse yazıp Login e bastığınız anda kredi harcamaya başlar. Şayet kayıtlı ise, oyuna girer girmez kredi harcamaya başlar.

    1 kredi = 2 saattir.

    Botun kredi harcama sistemi:
    Botunuz 1 krediyi işleme alıp 2 saatlik süreyi başlattığında süre bitene kadar oyunda olsanızda olmasanızda 1 krediyi işleme alıp başlatılan 2 saatlik süre biter. Oyunda olmanız durumunda ve 2 saatin bitmesi durumunda yeni bir krediyi işleme alarak yeni bir 2 saatlik süre başlatır.

    Örnek:
    Diyelim ki toplamda 100 krediniz var ve oyuna girdiniz.
    1 kredi harcayarak 2 saatlik süreyi başlattı.
    30 dk oynayıp oyundan çıktınız. (1 saat 30 dk kaldı)
    30 dk sonra tekrar gelip oyuna girdiniz. Oyuna girdiğinizde 1 saat ten devam edersiniz yani 30 dk oynadınız ve 30 dk da dışarıdaydınız oyunda değildiniz. İşleme alınan krediye ait süre durmadığı için süre 2 saatlik süre bitene kadar işler.

    Diyelinki 100 krediniz var ve oyuna girdiniz.
    1 kredi harcayarak 2 saatlik süreyi başlattı.
    30 dk oynadınız ve oyundan çıktınız (1 saat 30 dk kaldı)
    2 saat sonra oyuna girmeden önce kredinizi kontrol ederseniz, kalan 1 saat 30 dknız dolduğu için 99 krediniz kalmış olur. Oyuna girdiğinizde yeni bir kredi harcayarak yeni bir 2 saatlik süreyi başlatır.

    Kısacası 1 krediyi işleme alıp 2 saatlik süreyi bir defa başlattığında oyunda olsanızda olmasanızda, 2 saatlik süre bitene kadar devam eder. Oyundaysanız, yeni bir krediyi işleme alarak yeni bir 2 saatlik süre başlatır, ancak oyunda değilseniz daha önce siz oyundayken başlattığı 2 saatlik süre bittiğinde yeni bir kredi harcamaz.
    Tşk et yeter:D
     
  3. MUSTAFA16

    MUSTAFA16 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Birader sen benim ne yazmak istediğimi anlamadın galiba.Ben diyorum ki botta süreyi göstermiyo sadece login olunca gösteriyo bi kere sonra göstermiyo hiç.ben sürekli göstermesini istiyorum takip etmek amacıyla. nasıl halletçem bunu.Sen bana bissürü hikaye yazmışın..! Bu sefer cvp alırım inş. sorunuma.!
     
  4. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Yahu bunları kendinize dert mi ediyosunuz?
    > Botunuz kasıyor mu? -evet
    > Herhangi bir sorununuz var mı? -yok

    Halinize şükredin biraz, botu çalıştıramayan ya da çalışmayanlar var. Sen bulmuşsun tüysüzünü arıyosun :lolmuch:
     
  5. _Dejavu

    _Dejavu Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    500
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hiç bilmediğim bir yerde , En çok bildiklerimleyim
    arkadaşım bot ayar sayfasında general sekmesinde bot login var..süreyi öğrenmek istediğinde tıklarsan o anda gösteririr.bot otm. olarak süreyi pek göstermiyor sağlıklı değil anlıcan.. extraokk A.T.P cok haklısın kardeşim ama olsun biz yinede yardımcı olalım..! extrabeer
     
  6. MUSTAFA16

    MUSTAFA16 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    yok bi problemim de.ben göreyim diye sordum.Login'e tıklayınca görüyom.Neyse sağolun genede yazdıklarınız için.
     
  7. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tüylüsü daha iyi olur be headbang2ft9