1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

bot şehre gittiginde potcuya tıklıyor ama pot almıyor


  1. Narcisse

    Narcisse Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    612
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şimdiden yardım larınız için teşekürler
     
  2. Narcisse

    Narcisse Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    612
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bilen biri lütfen yardım etsin
     
  3. _*SaNZCaK*_

    _*SaNZCaK*_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    480
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ewtt doğru haklsıın duzelıırr.. yenı surum gelınce
     
  4. Narcisse

    Narcisse Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    612
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yani hep böyle mi olcak
     
  5. bahrey

    bahrey   rank8

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İzmir
    bendede wardı o geçti esc ye basın oyuda 1024x768 yapın çözünürlüğü düzelir
     
  6. Narcisse

    Narcisse Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    612
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saol denicem
     
  7. zebani2059

    zebani2059 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    yoq ben 1024x bilmem kaç kullanıyom olmuyo ya oyundan çıkıp tekrar giriyorum yada elle pot alıp şehirden çıkartıyorum çarı ondan sonra o devam ediyo zaten dikkat et arada kasma yerinde pot basmamada yapıyor neden öldüm sonra deme :mrgreen:
     
  8. MeraclituS

    MeraclituS Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    578
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Şehir:
    Kocaeli
    legend 2 ile bu sorun çözüldü sanırım bende yok
     
  9. Misproject

    Misproject Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park
    1024x olanı yapınca düzeliyo galiba
     
  10. AkaNxTurkeR

    AkaNxTurkeR Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Thief
    Şehir:
    Ev...Server : SATURN
    BAK AYNISI BENDEDE BASEN OLUYOR , ÇÖZÜMÜ ŞU =

    sro yu kapat... ( adam potcunun onunde kalsın.. ) parmagı kapa tekrar aç parmaktan gir oyna herseyi ayarlamıssındır inş ( oyle tahmin ediyoruz ) ve auto traning de extraokk
    bu sorun storage dede olabiliyor extraokk
     
  11. Nebula

    Nebula Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    Be sro bota fazla olmadı geçeli.Çözünürlüğü 1024*768 yapıp deniycem o sorun gidecek mi bakim tşkler.Birde İtemleri sincaptan alsın kendine ordanda storage a koysun diyorum ama filter i yapamadım.Bilen var mı ?
     
  12. Narcisse

    Narcisse Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    612
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu sayede problem çözülmüştür :lol: :lol: :lol: extrabeer