1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Bölgenize Has Kelimeler


  1. ShootEmUp

    ShootEmUp Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    961
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    Evet arkadaşlar oturduğunuz yerlerde halkın dilinde kullandığı size garip gelen cümleler.
     
  2. BrendiBelle

    BrendiBelle Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.985
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BrandiBelle İle Özel Bir mekanda ^^
    Sana ne ilişik ?: seni ne ilgilendiriyo anlamında ?!!!!!!!
     
  3. iCe_diVe

    iCe_diVe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.540
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Eskişehir
    çormak(çaLmak) seyahat ettiğim bi yerde duymuştum.
     
  4. Leet1

    Leet1 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.906
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    İzmir
    Çekirdek:Çiğdem
     
  5. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    bıyrık : bıyık
    şakba : şapka
     
  6. ShootEmUp

    ShootEmUp Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    961
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    Güzel yeni yeni kelimeler duyuyoruz.
     
  7. RollsRoyce

    RollsRoyce   rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    Nasılsın kız sorusunun Bursa'dakilerin naber kı demeleri :mrgreen:
     
  8. MassiveAttack

    MassiveAttack Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Klasik Ankara aksanı; Ula ne gada bi malımışsın ne gada bi biinsizimişsin yav.

    Ayrıca anneannemden enstanteneler;
    Fesilla - fasulye
    gali - artık
    hatma - fatma
    mutlak - mutfak
    tercan - deterjan
    me - al
     
  9. CaN_KsK

    CaN_KsK Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay
    Simit-gevrek
     
  10. ChrsNYC

    ChrsNYC Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    umdan sana ne :D
    ışık = şovuk,şavk
    pantolon = pontur
    limon=iliman
    napıyon=nedip basın , nedip batırsın ,nişliyon
    çorak tarla=kelemle
    buz sarkıtı=şeytan s2i
    aklıma geldi yazmadan edemedim :D

    aklıma gelenler bunlar bizim denizli ve cevresinde böyle konuşurlar
     
  11. ShootEmUp

    ShootEmUp Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    961
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    buz sarkıtı=şeytan s2i
    Mükemmel
     
  12. SnowFlake

    SnowFlake Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.133
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Şimdilik lise talebesi :)
    Şehir:
    Tüm niyetlerin, bedenleri varmışçasına görülebildi
    Anneannem'den hatırladıklarım
    hadi da = sıkılma bunalma ibaresi
    me = al :)
    pantul = pantolon
    gocuk = mont
    di = söyle de xD
    küçükken abime Hakan dermişim Anneannem de Hakan deme "abi di" dermiş ben de abime kısa bir süre "abi di" demişim xD hatırlamıyorum ama annem anlattıkça gülerim :)
     
  13. ShootEmUp

    ShootEmUp Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    961
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    "abi di"™