1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Blader Hakkında!


  1. ChatlakChocuk26

    ChatlakChocuk26 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Kömürcü
    Şehir:
    CehenneminDibi
    Arkadaşlar Bladeci çar açmak istiyorum bnm düşüncem şu. 90 Bicheon 90 Fire 90 Cold 30 Light. Lightın 30 olmasının sebebi hızlı koşma desen 250kya satılıyor serverda para kolay bulunan bişi gerek yhoq diorum. Pary ratıo desen gıysılerı alırken parysı yuksek olanlara önem verırsek bu işide geçmiş oluyoruz. Mage damage bnm magele işim yhoq stryım nasıl olsa. 90 da Hem Fire ın hemde Cold un el yakmalarını alıcam çünkü sırf chine karakterler oldundan dikkat ettimde çoğu kişi uniwersal pill taşımıyor bakıorum herkesde fire coldla rahatlıkla pvp yapabilirim. Fire ın el yakmasını kasarken coldun kini ise pvpde kullanmayı düşünüyorum. İtemleri en az +5 olmasına özen göstererek yada sos vs alarak bu karakteri açmak istiyorum. Blade coldla az vurmaz demeyin hem item hem skill maxlılıgına bakılırsa buiş değişir. Bnm düşüncem bu yeni açııcam karakterle ilgili düşüncelerinizi bekliyorum. Şimdiden tşkler!
     
  2. Antichrist

    Antichrist Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok mantıklı ahbap :P Bende bladeyim aynı builddeyim ^^ .. Pro set giymeni tavsiye ederim ayrıca .

    Ps: Fire 'ı 90 yapmak gereksiz( +%2 pasif için değmez damageci değilim demişsin zaten ) gibi geldi ama bilmiyorum tek imbue ile kas nolacak Fire 70-90'a çekip imbue açmak 1ook sp nerden baksan ^^ . hayırlı işler .. Benim build Blade 90 Cold 90 Fire 73 light 47 xP