1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Biraz Gülelim xD [Mahşer-i CümbüŞ] AGS


  1. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Idea ANINDA GÖRÜTÜ SHOW Idea

    Kenan Işığın konuk olduğu bölümde DUBLAJ turu..

    Bilmeyen arkadaşlara kısaca anlatıyım.. Bir konu üzerine çıkış noktası alınıyor.. Mesela " sevgililer gününde alınacak en saçma hediye ? " gibi fakat cevaplar seyircilerden gelio ve çok süper cevaplar xD.. Mahşer ve Cümbüş grupları Dublaj yapıcakları filmi daha önceden görmüyor.Çünkü herşey anında :mrgreen:

    Bu bölümdede çıkış noktası " azmak " oluyor... :mrgreen:

    [flash=425,350]http://www.youtube.com/watch/v/Odyi--_1tq0[/flash]


    Not: İzleyenler arkadaşLar sizde sevdiğiniz videoları paylaşırsanız sevinirim :)
     
  2. D34ThGu4Rd

    D34ThGu4Rd Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    468
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Designer
    Şehir:
    in The Evde
    aBi bayıLıYoRum Bu Programa Ya.Muhteşem insanlar.En Çok Sevdigim Bölümü Cıbırca.
    Hıddını mıddını nını mını eline saglık canım
     
  3. Uykucu

    Uykucu Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.399
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Süper bi program ya kaçırmadan izliyorum
     
  4. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Saol :mrgreen: Bugün var murat kaçırma.. yeni bölüm geldi.. :mrgreen:
     
  5. D34ThGu4Rd

    D34ThGu4Rd Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    468
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Designer
    Şehir:
    in The Evde
    banane :lol: ben askımla konusyom ilgilendirmez bugun headbang2ft9
    İşte Buldum Bu Bölümü Sonuna Kadar izleyin;

    [flash=425,350]http://www.youtube.com/watch/v/o7_JZlLj1qU&feature=related[/flash]
     
  6. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    asdf
     
  7. D3LiNuKeR

    D3LiNuKeR Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    133
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    STFA (okuldaım)!!
  8. Uykucu

    Uykucu Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.399
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dr.noob hayırlı olsun d.moderatör olmuşun :santa:
     
  9. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    SaoL dostum :) bunun şerefine bi mahşer-i cümnüş izlenir headbang2ft9 :mrgreen:
     
  10. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
  11. HAKANO

    HAKANO Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lıse son ogrencı
    Şehir:
    sılkroad-hotan
    en çok nesne turlarını seviyorum o kadar ilginç şeyler çıkıyo ki :mrgreen: :lolmuch: 45 dk sonra başlıyooooor!!! hayırlı izlemeler saat 11'de yani şu an başlaması lazımdı ama 2 haftadır ayarlayamadılar :mrgreen: 11:45 yaptılar Crying or Very sad
    bol eğlenceler millet :mrgreen: extrabeer
     
  12. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    hepimize extrabeer

    saol melik mucX
     
  13. MakmeN

    MakmeN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.797
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    su programa bi turlu gulemedim bi turlu sevemedim nedense bana cok osuruktan gelio
     
  14. HAKANO

    HAKANO Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lıse son ogrencı
    Şehir:
    sılkroad-hotan
    sahte oyunlara tasarlanmış kurulu düzenlere güleceğime anında yapılan ve beni hiç beklenmedik bi anda güldüren yüzlere gülmeyi tercih ederim extrabeer
    tabi sen farklı düşünebilirsin saygı duyarım kahvekeyfi bu arada 777. mesajım anında görüntü show için :mrgreen:
     
  15. HAKANO

    HAKANO Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lıse son ogrencı
    Şehir:
    sılkroad-hotan
    nesne turu yine mükemmeldi :mrgreen: (burak saati kırdı) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  16. Uykucu

    Uykucu Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.399
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dünkü Bölüm Yine Süperdi :santa:
     
  17. HAKANO

    HAKANO Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lıse son ogrencı
    Şehir:
    sılkroad-hotan
    ewt her zamanki gibi muhteşemdiler tv yetmio youtubeden videoları da izliyom :mrgreen:
     
  18. Crumby_

    Crumby_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.739
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    süper bişi bu prog. ya
     
  19. HAKANO

    HAKANO Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lıse son ogrencı
    Şehir:
    sılkroad-hotan
    ewt süperin de üstünde kelimelerin kifayetsiz kalacağı şekilde bi süperlik terimi bulmak lazım bu programa özel olarak :lolmuch: fazlamı uçtum ne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: