1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Bilgisayaradan bip bip sesi...Acil yardım lütfen


  1. ProblemMaker

    ProblemMaker Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    816
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben rami aldığımdan beri 2 yıl oldu neredeyse hiç temizelemdim eskiden 1-2 char açsam bip bip ederdi biostan veya ramin ısınmasından dolayı oluşan bir ses bu,şimdi bi client açsam bile bip bip ötüyor yani kanser oldum bu sesten...Bu sesi ne yaparsam geçirebilirim veya ne yaparsam başka şekilde ramden uyarı getirebilirim bilen varsa yardımcı olsun lütfen şimdiden teşekkürler şuan bile bip,bip,bip :cry: :cry:
     
  2. Triplex

    Triplex Yeni üye rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bence Ramları çıkar temizle yine tak. Benim pcde de oluyo bazen ama pc çok kastığı zmn yapıo ve 5 sn fare bile haraket etmio ama sonradan açılıo
     
  3. Metover

    Metover Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.933
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Photoshop*
    Şehir:
    Kocaeli
    Temizlemeye Üşeniosn Pc'nin İçindeki Hoparlörü Sök :wink1: Kesin Çözüm :D
     
  4. DemonBoy

    DemonBoy Old School olduser rank8

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.609
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    PC'nin Karşısı
    bu sorun pc nin bi donanımının eksikliğinden kaynaklanır benim de oyun kartı bozuk çıktı :!!&%&!
     
  5. Metover

    Metover Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.933
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Photoshop*
    Şehir:
    Kocaeli
    Aga "Oyun Kartı" Ne ? :D
     
  6. BadAngeL

    BadAngeL Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    128
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    7/24 pc...
    Oyun kartı ?????
     
  7. uNKnoWeN

    uNKnoWeN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    499
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci -LİSE
    Şehir:
    İstanbul - Antalya
    Kesinlikle ilk Önce Biosun Versiyonunu Kontrol ettir Update ettirilmesi qerekebilir ayrıca sağlam bir format ve iç temizlik bütün problemleri halledecektir diye düşünüyorum. Bios Update işlemlerini İstanbulda yapan yer soracak olursan kadıköyde mevcuttur. Ama GIGABYTE qibi markalı bişeyse zaten Kendi Kurulum CD'si üzerinde Update Prpogramı vardır Şahsen ben 5-6 Ayda bir Update ederim yararını qordum.