1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Bi sorum var.Kullanan Arkadaşlar Lütfen Bilgilendirebilirmi?


  1. sinankaytan

    sinankaytan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Captcha 2 kişi ile kullanılabiliyor. Ve bende bu programı alan biri ile kullanmak istiyorum lakin şöyle bir durum söz konusu olabilirmi ? Mesela O normal charlarına giriş yapıyor. Bende giriş yaptım diyelim. Bu charların Şifreleri Captcha Nın sitesinde Bu kişinin Profilinde Kayıt ediliyormu. yani charın şifrelerini O kişide görebiliyormu Böyle birşey varmı ? Lütfen Kesin Bilgiler lazım. Elimdeki Charlar Önemli.
     
  2. anibus

    anibus Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    144
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben kullanıyorum ama kayıtlı charlarımın şifresini görmedim henüz sitede ....

    böyle bişey olacağını sanmam
     
  3. gggDDD

    gggDDD Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öteki kişide gösterilmesi imkansız zaten. Kendi bilgisayarındaki programda kaydediliyor sadece.
     
  4. Leader

    Leader Buralıyım rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.966
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    program kendi cfg'sine kaydediyor,siteyle ilişkiyi sadece alımda kuruyorsunuz onun dışında kaydetme gibi birşey söz konusu değildir :beer:
     
  5. sinankaytan

    sinankaytan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0