1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Bi Fortress e Gidem dedim?Meğer Uniq Keser gibi adim yazmiş.


  1. halgan1

    halgan1 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.319
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Honor kastiğim müşterimin gelirmisin ve (Kankilik) Den dolayi bi gidelim dedik alirmiyiz alamazmiyiz :lol: Sonrasi resimler anlatsin.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Yine çağirdilar 2 haftaya sözleştik sorun olmazsa gidicem zevkliymiş :D

    156 kişi kesmişim 2 hafta sonra korumak maksatiyla bi 200 ü bulurum inş :lol:
     
  2. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tebrikler.
    Bu arada şu arap dressi çok hoşuma gidiyor ya.. keşke tekrar satsalarda alsam. haksızlık yeni serverler eski itemleri alamıyor! T_T
     
  3. _DoomsDaY_

    _DoomsDaY_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    315
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    tebrikler
    hehehe
    bende melek istiyodum..çıktı aldım :D lol belki yine çıkar
     
  4. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    para yok silk yok gold yok diyon paso bi yerlerden cikiyo bu degirmenin suyu nerden geliyo kemal :mrgreen: :mrgreen:
     
  5. halgan1

    halgan1 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.319
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sonuncusu baya zevkliydi:D
    İnş.Gelecek savaşta 250 kişi filan keserim:)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Seppuku

    Seppuku Aileden rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.033
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :D Süper ya.. :D
     
  7. LoveForLife

    LoveForLife Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bir Kulaç Daha Atsam Karadayım...
    Her savaşta commander güzel iş valla :D
     
  8. FruitFly

    FruitFly Buralıyım rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.429
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Çikolata
    Sizinkile de full +7 haa :P
     
  9. Exa

    Exa Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    852
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sper :D