1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Beyler saat 20.12 şuan silkroad çalışıyomu bende açılmıyo


  1. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    cvp pls :mrgreen:
     
  2. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    Evil or Very Mad varmış ya bende neden açılmıyor
     
  3. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    [​IMG]



    işde bu
     
  4. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    saate bakın herkesde varmış bende neden böle yapıyor yardımcı olursanız sevinirim :mrgreen:
     
  5. DoNJuaN

    DoNJuaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.850
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    calısıyo Exclamation
     
  6. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    :mrgreen: ama bu hatayı veriyo bana hala
     
  7. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    off allahım sildim şimdide yüklemiyo Crying or Very sad
     
  8. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    internette bi sorun olabilir extraokk
     
  9. DoNJuaN

    DoNJuaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.850
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    pc yeniden başlat modene reset at dene işte :lolmuch:
     
  10. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    yok sorun yok herşeyim tam tek sorun oyun sildim yüklemiyo yine format atcam offff
     
  11. Excrea

    Excrea Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    www.silkroadonline.net e gir sonra tekrar ac oyunu genelde ole acilir bendede ayni sorun oluyo start gelmiyo yabanci bi siteye girdigimde aciliyo
     
  12. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    siteyede girmiyor :lolmuch:
     
  13. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    tamam saolun yardımlarınız için benim sorunlarım format atmadan düzelmiyor Evil or Very Mad
     
  14. BeachBoy

    BeachBoy Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +1