1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

beyler ilginç bi olay bakarmısınız ?


  1. Tatanga

    Tatanga Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sakarya Atatürk Stadı Maraton ;)
    [​IMG]

    charın adı GM_Fckk beyler ne GM nede Fck diye bi char açabilirsin adama pm atmayı deniyorum yazıyı yazıp entere basıyorum ne sağ tarafta oyunda değil diyo nede pm gidiyo entere bastığım gibi kayboluyo ismi bu arada fck olarak yazdım küfür olduğu için
     
  2. Phantoso

    Phantoso Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.417
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar
    hmm çok ilginç normal oyunda f*ck yazmak bile yasak adam f*ck diye isim açmış. :s
     
  3. Mirage

    Mirage   asistan rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Bir tür hile olabilir diye düşünüyorum.Ecsroda vardı böyle başkasının adına mesaj yazma :wink1:
     
  4. Paradise

    Paradise Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Boşluk bırakılıp küfür filtresiyle yazılmış olabilir mi acaba? :roll:
     
  5. Tatanga

    Tatanga Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sakarya Atatürk Stadı Maraton ;)
    hmm.. ama iSro da böyle bişey hiç görmedim ben.. gm diye char açarken hata veriyo zaten
     
  6. Paradise

    Paradise Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Üzerindeki kısmı sansürlemişsin.Belki de;
    Kod:
    ___Medusa___(FROM):
    GM_F*ck(FROM):Gratz
    olarak yazılmıştır :sfff:
     
  7. Tatanga

    Tatanga Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sakarya Atatürk Stadı Maraton ;)
    hayır orda argo kelimeler vardı o yüzden sansür koydum :wink1:
     
  8. Paradise

    Paradise Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yalnızca mesajları sansürleyip tekrar upload edermisin lütfen?
     
  9. oxa4life

    oxa4life Yeni üye rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +10 basmıssın neye basmııssın :D onunda resmini atsana ^^
     
  10. Paradise

    Paradise Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  11. Mr_Poseidon

    Mr_Poseidon Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    626
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Alisamiyen
    dogru cevap bence :P
     
  12. BurdurLee

    BurdurLee Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.176
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    R0C MOUNTAİN hehehe^^
    gerçekten ilginç bu arada +10 basmışsın gz :)
     
  13. Optimus Prime

    Optimus Prime Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet böyle yapta görelim bi
     
  14. Tatanga

    Tatanga Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sakarya Atatürk Stadı Maraton ;)
    hatırlamıyorum valla olabilir :D
     
  15. Optimus Prime

    Optimus Prime Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öyledir öyledir.Kesin dediğimiz gibidir :beer:
     
  16. _MaGiCiNe_

    _MaGiCiNe_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrencİ
    Şehir:
    KonumSuz
    vardır bir bit yeniği
     
  17. Brooklyn

    Brooklyn Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.786
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Talebe
    Cevabı bu işte :D
    Üst tarafta argo falan yok bence o mesajın asıl sahibi var :D
     
  18. VaMpiRe

    VaMpiRe Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen öyle eHia nında dediği gibi =) ve bu resmi paylaşan kişide onu biliyor sadece biraz bizi yemeye çalışıyorlar *