1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

beyler ecsroya otamatik deneme hakkında bi bakın!!!


  1. dragonss

    dragonss Yeni üye rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bişi soracam araştırdım ama varsa böyle bir şey özür dilerim bulamadım yardım ederseniz sevinirim escroya otomatik giriş nası yani bn başka bişi oynarken o denicek.... ??? :?:
     
  2. angela

    angela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.318
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    arkadaş no dc yi indir enterin uzerine Ağır bır sey koy kendı kendıne denesın almasa bıle genede dene bn 2 saat dendım ve aldı


    Nick:Buck
    Server:ECSRO
    Level:3x(ve dha atıor:D)
    Guıld:NoWayOut
     
  3. EmmaW

    EmmaW   olduser rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.863
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    öle bi program yok şuan ama sro açıkken entera basan bi program var veya bardak telefon vs.vs. de işe yarıyo :D
     
  4. koylu66

    koylu66 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    enter'in kenarına 1 ytl sıkıştır denesin (250 kuruş koyma haaa girmez sonra) :mrgreen: :mrgreen:
     
  5. cRomWeLL

    cRomWeLL Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ex㉡
  6. Rookie

    Rookie Old School olduser rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Alanya/Antalya
    peki buyla girince botta çalışıomu ki :?:
     
  7. cRomWeLL

    cRomWeLL Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ex㉡

    no-dc ile girmen lazım bunla girmek için onlada bot çalışmıyor :/

    Valla bu saatten sonra çokta önemli olmamalı bence

    millet 90 oldu sanirim
     
  8. Rookie

    Rookie Old School olduser rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Alanya/Antalya
    bizim huso 85 lv di en son :lol:
     
  9. cRomWeLL

    cRomWeLL Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ex㉡

    Zaten Başı PSRO daki gibi yine o çekiyor xD

    O nasil giriyo hala anlamış değilim Dc yemiyomu yaa :S
     
  10. Rookie

    Rookie Old School olduser rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Alanya/Antalya
    [/quote]


    Zaten Başı PSRO daki gibi yine o çekiyor xD

    O nasil giriyo hala anlamış değilim Dc yemiyomu yaa :S[/quote]
    çıkmıoki girsin :D
     
  11. beko1965

    beko1965 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Şehir:
    ESKİSEHİR
  12. UNR3AL

    UNR3AL Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    444
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Trader =)
    Şehir:
    DW Cave
    hiç mi DC yemiyorda cıkmıyor
     
  13. extasi

    extasi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    960
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Pc
    en iyisi leqion hem huvenilir hemde o denerken istediğini yapalibilyorsun
     
  14. extasi

    extasi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    960
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Pc
    leqioın la deneyin