1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

BEYLER BAKIN NE BULDUM VSRO DA


  1. nisaraaa

    nisaraaa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karakoram
    BEYLER GOOGLE Yİ VİETNAM DA OLARAK GİRDİM BİŞİLER YAPTIM İŞTE Bİ MEDİA.PK2 BULDUM HERŞEY AYRINTILI Bİ ŞEKİLDE ORTADA AMA İNGİLİZCEMİ BİLMEM
    ALIN İŞTE LİNK
    http://s4.galaxyz.net/fi.html?s=NnAZBlcCGQBfHlFfXhFFEVsDXxVDA1cfGV5mJXQ8fzMZPVMUXxEEXkQRRA==
    bide adam sunu yasmış


    . Fix lỗi về " Hệ Thống Gian Hàng Qua Mạng "
    2. Fix 1 số lỗi về dịch thuật
    3. Tích hợp vị trí xuất hiện BOSS vào bản đồ
    4. Edit lại phần thú cưỡi
    5. Phát hiện tàng hình
    çevire bilen warsa çevirsin
     
  2. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Başlığını ufaltırmısın....!
     
  3. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Vietnamca sözlük yok bu dünyada :D

    Ztn ne biçim bi dilleri var bi anlamadım..
     
  4. archer96

    archer96 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kopuk
    kayıt sitesi ve indirme sitesi ne?
     
  5. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    mistake return system let down dishonest goods last darn(ilk satır bunu diomus) :D

    http://vdict.com/Mạng,2,0,0.html

    Bu siteden cevirebilrsiniz inglizceye.
     
  6. archer96

    archer96 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kopuk
    :?: :oops:
     
  7. WildFucckeR

    WildFucckeR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    387
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    viewtopic.php?f=245&t=64303&start=600
     
  8. HeLL_SpY

    HeLL_SpY Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Master~Coder~Desing
    Şehir:
    €xTRaßooß
    :D :mrgreen:
     
  9. archer96

    archer96 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kopuk
  10. KingOfHere

    KingOfHere Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    trafik sesini duyarak eziyet çekiyor
    çok ilginç bi dilleri var famale N+ demek varmı böle bi şey ya .... ya çevirmişler dillerini hiç bi şey anlamadım
     
  11. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Ben hiç begenmedim bu vsroyu.Bi fark yok valla.Lag desen beter gine turkelr içine etmiş.bi girisdm nukeci_ali,hasan69 gibi isimler.Bunun ustune anlamadıgım bi dil.Bide taxidur sen nsl hp mp ye sayıları koydun bende sadece kırmızı ve mavı kutucuklar var.
     
  12. nisaraaa

    nisaraaa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karakoram
    bence çok gusel gosukuo
    inglizce yapmasını denicem
     
  13. Mr.LoNeLy

    Mr.LoNeLy Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Muğla
    denıyen warmı ? ıng yaptımı acaba ?
     
  14. karakalb

    karakalb Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    New servera girerseniz öle olur girin başka bi tanesine
     
  15. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    bence sen ilk olarak su imzanı değiştirmeyi denesen nasıl olur :wink1:
     
  16. Lord_Sniper

    Lord_Sniper Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.138
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Yazılım Donanım
    Şehir:
    Kemalist Arkasından İzliyorum Onun yaptıklarını ya
    İmza Neöle karının gözüküyor :D mod haklı xD
     
  17. nisaraaa

    nisaraaa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karakoram
    oke hepinisden ozur hemen deiştiriom
     
  18. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    teşekkür ederim bide başlıını küçültürsen süppo olacak :wink1:
     
  19. BNINJA

    BNINJA Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    başlığını küçültürmüsün yoksa yetkililer tarafından uyarı alırsın!