1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

beyler avrupa çok yavaş iniyo flas getle :(((


  1. gokay10

    gokay10 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    napcaz yaw
     
  2. myth

    myth Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    5 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    rapiddennn indiriin yawff kaç defa dieece< !
     
  3. BlackLighT

    BlackLighT Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Status:GhosT
    torentle daha hızlı iniyor %25 oldu 15 dk da şaşırdım Surprised
     
  4. gokay10

    gokay10 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nerde o link verirmisin
     
  5. PALA

    PALA Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim internet hızı farkedio benim internetim 256 lık 10 saatte indirdi
     
  6. PALA

    PALA Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  7. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    valla her sekilde yavas iniyo
     
  8. Lagroad

    Lagroad Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.305
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    torrent kullan Wink
     
  9. EviLQin

    EviLQin Old School olduser rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.041
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce / YTK
    boyutu büyük ne yaparsanız yapın
     
  10. apo

    apo Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Walla en iyisi en yakın internet cafeye wea eşe dosta gidin cd atın yoqsa çok zor böle inmesi her kez yükleniyo son 1 haftadır
     
  11. SaSuKe

    SaSuKe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    804
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchooL BoYzZz
    Şehir:
    Nicomedia
    en iyisi rapid
     
  12. BlackLighT

    BlackLighT Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Status:GhosT
    silkroadın kendi sitesinden indirdim gayet hızlı iniyor torent silkroadın kendi sitesindeki..