1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

benim icin bi rekor:)


  1. sparoww

    sparoww Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    577
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    karakoram/penom fighter
    Gece saat 22:30 sularında 24 lwldim bitane türk arkadasmiz saolsun kasıyodu..
    sabah 6:00da kalktım 30lwl olmus kendi capımda bi rekor

    kasan arkadasa tesekkürler Sword_TR nicki böle bişidi detective
     
  2. BOSPHORUS

    BOSPHORUS   nowayout rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iris
    seni süleyman abi kasmış çok baba adamdır extraokk
     
  3. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    Server nere :mrgreen:
    Nicki doğru demi pm atacam extrabeer
     
  4. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    nerde beni öle kasıcak adam yokki redseada bi rujukenjen vardı oda gitti pasifice Sad Sad Sad
     
  5. sparoww

    sparoww Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    577
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    karakoram/penom fighter
    evt cok iyi yaf sabah aksam kasıo :) herkes parayla kasarken o bedava kasio cok saolsun
     
  6. RyuKenJin

    RyuKenJin Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    bende redsea de ılk actıgım gun saolsun eskı charımdan tanıdıgım arkdaşlar 1:30 saat te feln felan 22 lwl yaptılar :lol:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    zeusta kascak varmı suleyman abiiiiii cokmu yüssüsluk olkdu
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    süleyman abi beni de kasarmısın :lolmuch: :mrgreen:

    abide iyi sabır varmış.
     
  9. Only4yOu

    Only4yOu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    304
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci lise 3 (4 yıllık)
    Şehir:
    Herculesde olimpos
    oha senin kasma vaktin geldi bırak kasılmayı :lolmuch:

    bak forumda kafayı yemek üzereyim cleric imin lv40 olmasını istiyorum deniz e duyurulur :p
     
  10. burakk

    burakk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SiNoP
    bencede extra.. sende beni kaSss!.. extraokk :lolmuch:
     
  11. kabus13

    kabus13 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X:4871 Y:642
    süleyman abi çok baba adamdır yaw 7/24 samarkandda onglarda kasıyo valla ama beni hiç kasmadı zaten kasılmaya ihtiyacım yok olsa kasar ha bide VodooGirl var o da çok ii ama ismini bilmiyorum onun bide No_MerCy_(ömer abi ) var bide CalithrandeL(osman abi) var lvl 30- arkadaslar pacific de iseniz kasabilirim nick FaTaLVaTaN (_KAJMER_) benimdi çalındı herkese sevgiler
     
  12. LiFeGuaRD

    LiFeGuaRD Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    769
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    sandalyeye yapışmış durumda...
    rek seada bni aşkın abi ile adnan abi kasmışlardı çok baba insanlardır allah razı olsun ShadoWaLKeR (aşkın abi) ADREX (adnan abi) gerçe oyunu bıraktım ama allah razı olsun onlardan bide FeaRLeSS war onunda allah belasını wersin amk glpa o soydu charı i*netor
     
  13. aır_cartel

    aır_cartel Yeni üye rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aga sen ona rekor diosan bide benimkini gör sabah 6 da bi çar açdım akşama kadar kasdık 32 oldu :lol: :lol: :lol: