1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Bende 90 oldum


  1. Erroneous

    Erroneous Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SilkroadMax
    ERGENEK0NN_2
    Arkadaşlar bizde 90 olduk Redsea serverindeyim niye biraz geç 90 olduk derseniz çünkü biraz para skıntısı vardı o yüzden zor kasıyordk filan filan vede char soyuldu zar zor toparladık biz bu charı ortak oyruyoruz.
    Şimdi farm zamanı
    [​IMG]
     
  2. LegendTurks

    LegendTurks Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    488
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tebrikler bende 86 lvlim inş. kısa zamanda 90 olmayı planlıyorum Allah'ın izniyle...

    90 olmak nasıl bir duygu açıklarmısın ? :D
     
  3. ShootEmUp

    ShootEmUp Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    961
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    belki bilirsin _ShootEmUp_ var sisin serverde saun 90 olmamasına rağmen herksei yıkıyo rev 6 dan bakabilirsniz suan 9 10 shaitan kesti ama rev6 da yzmıyo.. lwl suan 89 ^^
     
  4. DukeNukem

    DukeNukem Aileden rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.291
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Tebrıkler .Nice 90Lara
     
  5. DaWixed

    DaWixed   nowayout rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Buildin Nasıl acaba ?
     
  6. Jim

    Jim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    696
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchoolBoyZzZ
    Şehir:
    Nicomedia
    eski classic nuker :mrgreen: arkadas yeni skiller kapsamında light+cold+bicheon yapmamış herkes gbi

    aynı deva etmiş fire-light :mrgreen:
     
  7. _EvilAngel_

    _EvilAngel_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    619
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tarim Basin ^^
    Ben tanıyorum.Bizim union da :D [DIESEL]Uni4Life
    :P :P

    @_Death_ Tbrkler.İnş. _R3B3LLiOUS_ da kısa zamanda 90 olur xD
     
  8. Erroneous

    Erroneous Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SilkroadMax
    fire yi kapıcaz sonra heuksal veya bicheon açıcaz bicheon açıcaktk sword shield hazırdı ama char sabah baktk soyuldu
     
  9. Erroneous

    Erroneous Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SilkroadMax
    teşekkürler arkadaşlar umarım sizlerde kısa sürede 90olursunuz
     
  10. XipeHocter

    XipeHocter Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad
    Şehir:
    KadiKöy AciL-_-

    Bende Build i

    Fire : 90
    Light. : 90
    Cold : 90
    Bicheon : 20 :mrgreen:

    Yapmayı Planlıyorum.
     
  11. asdfasdf

    asdfasdf Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    718
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim
    tebrik ederim bu türk azmiyle . soyulmana rağmen çok tebrik ettim Valla :thumbsup: :thumbsup: