1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Ben Galiba Çok Süper Bişi Buldum


  1. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    bot ile no dc çalışmıyo ya bizde silkroad addiction un yaptığı media yı kullnsak (içinde auto select varda)bot çalışır şimdi diyecksini ne alkası var diye şimdi no dc il girdiğimizde buff lr basıyo itemleri topluyo ve ancak biz bi cnavra tıklarsak ttack yapıyo ya key helper ile bide sürekli auto selecti tıklatsak çok güzel bot olur 8) ben oyunda deilim eğer sizde bu media varsa deneyin
     
  2. fatihy93

    fatihy93 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canavarı Kesmeden Diğer Canavara Geçer :S

    Güzel Öneri saol.
     
  3. saytan_48

    saytan_48 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    560
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Muhasebe-Finansman
    Şehir:
    İzmir
  4. eL`dode

    eL`dode Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu
    Ben hepsini vermiştim zaten.
    1)Aut select dibindeki canavarları görüyor
    2)Hiç bi işe yaramaz bu :wink1:
    Adım gibi eminim...
     
  5. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    gerçi evet bende şimdi farkına vardım yaramaz otomatik yürümezki ztn o yuzden boswerin ayrıca action lardaki auto run ne işe yarıyo basıyom basıyom hiç bişi olmuyo :S
     
  6. streat

    streat Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu kullanılan botun kaynak kodlarını acıp birisi programlasa ben programlamayı yeni yeni kavrıyorum
    3 ay icinde yazabilir duruma gelcegim ilk işim bot yazmak olucak ... işallah ?!!!!!!!
     
  7. TR4NCE

    TR4NCE Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    139
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    silkroad addictiondaki auto select hiç bi işe yaramıyo,,fikir güzel ama malesef...
     
  8. crazy123

    crazy123 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    744
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    güzel düşünce sağol
     
  9. crazy123

    crazy123 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    744
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    çok güzel düşünmüşsün knk :D


    İsim:561465
    Server:ECSRO
    Level: 50
    Full STR Fire glave
    Guild:PeGaSus