1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Be Stupid


  1. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Be Stupid


    [​IMG]


    Hürriyet Gazetesi'nin haberine göre, sadece gazete ve dergilerde yer alan kampanyanın satışları yüzde 15-20 artırmasını beklerken neredeyse bunun 2 katı artış gördüklerini belirten Özlenir, “Aptallığa övgü yaptık yüzümüz güldü. Moraller düzeldi. Aslında kampanya 14 Şubat Sevgililer Günü’ne kadar uzanıyor. Sevgililer gününde ‘Akıllılar kafalarını aptallar kalplerini dinler’ demiştik. Çok beğenilmişti” dedi.

    Akıllı yerer, aptal yaratır Diesel’in çok konuşulan provokatif reklam kampanyalarına 2 yıl aradan sonra iddialı döndüğünü vurgulayan Özlenir şöyle konuştu: “Aptal ol, yaşasın aptallık derken ironiyi iyi bir şekilde anlatmak çok önemliydi. Bize hep ‘aptal olma’ denmiştir. Öyle yetiştirildik. ‘Aptal olma yeni bir şeye kalkışma, yeni bir şey deneme’ denilmiştir. Bazı aptallıklar yapılmasa ne bilim ne teknoloji ne de sanat bugünlere gelemezdi. Dene ve yanıl ama mutlaka dene. ‘Smart critiques, stupid creates’ yani akıllı yerer, aptal yaratır. Sadece aklını kullanma kabini de dinle, diyoruz. Kalp ve beyin hep çatışmıştır. Burada ‘günü yaşa’ mesajı da var. Sanatçı olacakken işadamı oluyorsun ya da eş seçerken baskı altındasın ama bu mutluluk getirmez.”