1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Baron iTank ...!


  1. iTankkk

    iTankkk Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    iTank serverda ilkleri yaşamaya devam ediyor 4. Baron... Destiny <3
    [​IMG]
    Teşekkürler Şimdiden...
     
  2. AngeLicMoon

    AngeLicMoon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'suz
    tebrikler kardeşim nice baronlara xD
     
  3. SkyFallOnline

    SkyFallOnline Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    427
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    SkyFall Online
  4. SubDue

    SubDue Old School olduser rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.576
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Yapı Dekorasyon
    Şehir:
    İsviçre / Biel
    Tebrikler :thumbsup:
     
  5. Neoptolemos

    Neoptolemos Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    441
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Photoshop yapmış oraya ya, inanmayın :D
     
  6. Canova

    Canova   olduser rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :mrgreen: :mrgreen:
    tebrikler
     
  7. iTankkk

    iTankkk Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Nooptolemos kiskanma yavrum gel senide yapayım =)
     
  8. _PokerFace

    _PokerFace Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    orda burda şurda
    h.olsn eren
     
  9. Coq'RighT

    Coq'RighT Old School olduser rank8

    Kayıt:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    280
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    TebrikLer Karizma Durmuş:)
     
  10. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    cakal photoshop yapmissin bize yutturuyon ?:D

    saka bi yana tebrikler
     
  11. Warden_

    Warden_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    637
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ßur$a
    Tebrikler ! Countta görürüz inş. :)
     
  12. TheCunninG

    TheCunninG Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Thief Cave
  13. Xylene

    Xylene Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    654
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Hayırlı olsun...pvp video'nu hiç göremedikk.. :(
     
  14. nuuuub38

    nuuuub38 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    sonunda seni buldum EREN
    40tl için neden böle yaptınız bilmiyorum ama hatırlarsın bi abin vardı sende garanti vermiştin bana 80 tl ye Alliance yi satmıştım size spli 600k fln sp vardı 40 tl aldıydım ilk 40tlde yollck demiştin 1haftaya sıkışık demiştin üstünde 5 ay geçti biliyormusun ?
    ben o 40 tlnin peşinde deilim zaten sadece yaptığınız iyi birşey deil güvenmemin sonu böle olmuş bugün yine olsa böle bi durum yine güvenirim ama sonuc ortada

    Ps: Baron Tbrkler
     
  15. iTankkk

    iTankkk Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Saol mustafa...Xylene nova 2h bulayım pwp vıdeolarıda gelicek inş =))
    nuuub38 öyle bışey hatırlamıyorm serverda tanıyan tanır kimsenin bişeyini çalmışlığım yok.. =S
     
  16. Xylene

    Xylene Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    654
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    İnşallah :starving:
     
  17. Viski

    Viski Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.367
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öqrenci
    Şehir:
    HDD
    Tebrikler.
     
  18. nuuuub38

    nuuuub38 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    helal olsun diyom başka bişey demiyom benden iyi hatırlıyon biliyorum msn adresinde vardı bende sildin bende mailto:eren_444@hotmail.com deilmiydi budamı yalan
    80tlye Alliance adlı charı satmıştım güvenipde 40 tl ilk yolladıydınız sonrada 40tl 1 haftaya kadar elinde demiştin o günden sonra hiç ulaşamıştım 5 ay oldu

    GetLost iTank ve daha vardı 5-6 char daha farm yapıyodunuz onglarda adım gibi hatırlıyom sen hatırlamıyon helal olsun 40 tl için bu kadar küçülebiliyosan eğer
     
  19. Impossy

    Impossy Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    939
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok hoş çar. Ünvanda yakışır. Hayırlı olsun. :beer:
     
  20. Nervous_

    Nervous_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci..
    Abi benim charımıda yaparmsn baron :P hayırlı olsun erencik
    Ps:TheLastNever