1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

babel server ını iyi bilenler yardım lütfen


  1. iNFeCTioN

    iNFeCTioN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    303
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmit köşeleri
    arkadaşlar bu servera yeni geçtim server hakkında bilgisi olanlar bana yardımcı olabilirlermi server nasıl bi server merak ediyorum
     
  2. luuzir

    luuzir Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Ne gibi bir bilgi istiyosun ?
     
  3. iNFeCTioN

    iNFeCTioN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    303
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmit köşeleri
    mesela hangi ülke bu serverda daha güçlü girmesi zor mu item bulmak kolaymı bu gibi sorulara yanıt arıyorum
    bu servra neptünü bırakıp gelmem iyi mi oldu acaba ayrıca yeni çarım pacheon 90 ff bow
     
  4. luuzir

    luuzir Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Her ırktan oyuncular var ama Türkler ve Araplar (Kuwait Egp. vs.) yoğunlukta. Server a girmek zor. Item bulmada sorun yaşamazsın çünkü kalabalık server olduğundan itemde bolca mevcut. Fakat server da iddalı olmak için sağlam setinin olması gerekir ve pre plus+ devil vs. çünkü 90 cap varken +5 FB setli kişiler ezik kalıyodu öle diyeyim =) En kalabalık serverdır 7/24 Full bazen sabah 6-7 lere doğru boşalıyo =) ama 2 client açıp denersen en fazla 15 dk ya girersin. Aktivitesi bol olan bi server hunter/trader/thief bu işi prof. olarak yapan sayılı serverlar arasında. Hunter Guildleri Thief Guildleri falan var yani rekabet içindeyiz.. Ben Thief Guildindenim.. Bu kadar bilgi yeter sanırım gerisini zamanla öğrenirsin...
     
  5. iNFeCTioN

    iNFeCTioN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    303
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmit köşeleri
    sağol dostum çok teşekkü ederim
     
  6. Quattro

    Quattro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround
    Eski serverlarda her zaman dişli oyuncular vardır... :thumbsup:
     
  7. luuzir

    luuzir Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ö. değil :thumbsup:
     
  8. iNFeCTioN

    iNFeCTioN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    303
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmit köşeleri
    uff neptündeki 90 lığı takas etmekle hata mı yaptım acaba :S
     
  9. redhacker55

    redhacker55 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    37
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pacific 4 ever
     
  10. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni
    Babel ilk server yahu manyakmısın ne işin var orda demiri alan 300 lvl e ff olmuştur pehh
     
  11. luuzir

    luuzir Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    300 lvl e FF lımı =) sanmıyorum zaten herkes artık ong farmı yapıyor ve dolayısıyla 100 lvl FF oluyor zaten sonuçta 100 de herkes birbirini beklicek =). Sahsen kendi adıma konuşayım şu oyunu zevk içi oynuyosam pre plus ımı devil imi vs şeylerimi alır canlı serverlarda oynarım. Dediklerimi canlı server da oynayanlar anlar işin zevkine o zaman varırsınız. Şunu anlatmaya çalışıyorum boş serverlarda sağlam çar yapabilirsiniz ama rakip iyi olmadıktan sonra zevk alamazsın. Boş server dan kastım gece saat 3-4 ten sonra kapasitesi 1500 e ve bazen daha da aşağılara düşen serverlar buralarda ne yapabilirsiniz ki zaten 700-800 ü bottur :D. Neyse ben babel serverında oynuyorum ve çok ta memnunum gerisi size kalmış..
     
  12. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Çok kalabalık babel.
     
  13. luuzir

    luuzir Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Bence güzel yanı da orası işte :D