1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Azteca Serios


  1. xero4ever

    xero4ever Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dünya :P
    [​IMG]

    Kesemedik Tabi ama Yinede Koyayım Dedim :) :popcorn: :popcorn: :popcorn:
     
  2. sremuyageldim

    sremuyageldim Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ocak 2009
    Mesajlar:
    387
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    ÖqRenCi
    Şehir:
    unum
    DeLaY akar( yani ben)

    boşver Çağlar abi hele bi kasalım
     
  3. desTibaa `

    desTibaa ` Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bilinmiyor..
    woww şu yeni serverda kasmanın tadı da başka oluyor hiç bir şeye değişmemm :)) Güzel char yapmıssın daha yüksek levelleri de görürüz inş :)
     
  4. Uprising

    Uprising   rank8

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.085
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Extrablatt/Antalya
    hehe inş. 2 haftaya kesicez lvl lere gelicez:D
     
  5. B7B

    B7B Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Okul Kitap Ders
    Şehir:
    Camiye gittim 5dk sonra dönücem
    nede olsa eziklik insanın levelinde değil, içindedir :mrgreen:
     
  6. xero4ever

    xero4ever Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dünya :P
    Parmaklarınıza Sağlık Teşekkürler yorumlar için .)